جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 7 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

راه آهن لارستان در انتظار سرمایه گذار

میلاد لارستان: معاون وزیر راه و شهرسازی در مورد راه‌آهن شیراز – جهرم – لار – بندرعباس، گفت: به دنبال تأمین‌کننده مالی هستیم، چرا که بحث مسائل مالی راه‌آهن کیلومتری ۷ میلیارد ریال هزینه دارد و امروز برای تمام راه‌آهن‌های کشور در بحث تأمین مالی مشکل داریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در مورد راه‌آهن شیراز – جهرم – لار – بندرعباس، گفت: به دنبال تأمین‌کننده مالی هستیم، چرا که بحث مسائل مالی راه‌آهن کیلومتری ۷ میلیارد ریال هزینه دارد و امروز برای تمام راه‌آهن‌های کشور در بحث تأمین مالی مشکل داریم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس؛ امیر امینی از دو بانده شدن ۴۲ کیلومتر دیگر از محور جهرم – شیراز تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم با تأمین اعتباری که انجام شده است تا پایان امسال شاهد بهره‌برداری از این طرح ملی باشیم و کمک بسزایی نیز به کاهش تلفات جاده‌ای و صرفه‌جویی در مصرف سوخت شود.

وی با ابراز امیدواری برای اینکه در هفته دولت ۴۰ کیلومتر از راه لار به جهرم دو بانده شود افزود: این ۴۰ کیلومتر از سمت لطیفی لار به سمت جهرم قرار گرفته است و باقیمانده آن ۱۳۵ کیلومتر دیگر خواهد بود؛ در حال برنامه‌ریزی هستیم تا بتوانیم قسمتی از مسیر را نیز تا پایان سال مالی جاری به بهره‌برداری برسانیم و تقدیم مردم جهرم و لار کنیم.

امینی در مورد راه‌آهن شیراز – جهرم – لار – بندرعباس نیز تصریح کرد: به دنبال تأمین‌کننده مالی هستیم، چرا که بحث مسائل مالی راه‌آهن کیلومتری ۷ میلیارد ریال هزینه دارد و امروز برای تمام راه‌آهن‌های کشور در بحث تأمین مالی مشکل داریم.

وی از هماهنگی انجام‌ شده با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خبر داد و گفت: دولت آمادگی دارد تا دو هزار میلیارد تومان به سرمایه‌گذاران داخلی تضمین بدهد و ظرف مدت پنج تا هشت سال نیز پول و سود معقول آن را بازگرداند تا پروژه‌هایی با این حجم در کشور به بهره‌برداری برسد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۳:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین