پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

سالانه ۷۵۰۰ نفر در اتاقهای عمل بیمارستان لار جراحی می شوند

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان گفت: سالانه ۷۵۰۰ نفر در اتاقهای عمل بیمارستان لار جراحی می شوند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، سالانه علی رغم مراجعه…

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان گفت: سالانه ۷۵۰۰ نفر در اتاقهای عمل بیمارستان لار جراحی می شوند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، سالانه علی رغم مراجعه قریب به ۸۴۰۰۰ بیمار و ۱۵۲۰۰ مورد بستری در مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لارستان، ۷۵۰۰ عمل جراحی نیز در این مرکز انجام می شود.

دکتر مینا حسنی، رئیس مرکز ضمن ابراز خرسندی از آماده سازی فاز دوم اتاق عمل اظهار داشت: بیمارستان امام رضا(ع) لارستان با دارا بودن قریب به ۲۰۰ تخت و ۲۲ بخش فعال به شکل دولتی و با همراهی خیرین توانسته پاسخگوی بخش قابل توجهی از نیازهای درمانی مردم منطقه ای وسیع از جنوب کشور را تامین کند.

وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی به مردم شهرستانهای داراب، زرین دشت، لامرد، مهر و بخش های از استان هرمزگان در کنار چهار شهرستان تحت پوشش علوم پزشکی لارستان در این بیمارستان تصریح کرد: علی رغم توزیع عادلانه تجهیزات و پزشکان در سایر بیمارستانهای تابعه، به دلیل وسعت و امکانات موجود، این مرکز به بیمارستان سنتر در منطقه تبدیل شده که توانسته بسیاری از نیازهای درمانی را تامین نماید.

دکتر حسنی افزود: دارا بودن بخش های مراقبت ویژه خصوصاً NICU یکی دیگر از مواردی است که بیماران را از سفر به مراکز استان بی نیاز کرده است.

وی با اشاره به دستور مستقیم ریاست دانشکده در جهت راه اندازی کامل فاز دوم اتاق عمل طی روزهای منتهی به پایان سال بیان داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده غالب بخش های پیش بینی شده اتاق عمل جدید تجهیز و آماده بهره برداری است و با توجه به حجم مراجعات برای دریافت خدمات جراحی، هم اکنون نیز در این بخش به ارائه خدمت می پردازیم.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) لارستان تصریح کرد: عمل های متعدد زنان و زایمان، زیبایی، ارتوپدی، مغز و اعصاب، دندانپزشکی، عمومی و حتی چشم در این مرکز انجام شده و امیدواریم با راه اندازی هر چه سریعتر بخش آنژیوگرافی بتوانیم پذیرای بیماران در اتاق عمل قلب نیز باشیم.

دکتر حسنی ضمن قدردانی از همراهی و حضور متخصصین و فوق تخصص هایی شاغل در بیمارستان گفت: در ۸ اتاق عمل جراحی بهسازی شده بیمارستان، ۳۲ متخصص و فوق تخصص عملهای جراحی خود را انجام می دهند و امیدواریم با تامین زیرساختها و ارتقا تجهیزات بتوانیم خدمات خود را در این حوزه ارتقا دهیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین