دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

جمعه؛ لارستان میزبان شاعران مطرح کشوری در سومین کنگره شعر مهدوی

همان گونه که در خبرها آمده، سومین کنگره شعر مهدوی با هدف ترویج فرهنگ مهدویت جمعه جاری در با حضور شاعران کشوری در شهر لار برگزار خواهد شد. محسن فریدونی…

همان گونه که در خبرها آمده، سومین کنگره شعر مهدوی با هدف ترویج فرهنگ مهدویت جمعه جاری در با حضور شاعران کشوری در شهر لار برگزار خواهد شد.

محسن فریدونی یکی دست اندرکاران این کنگره در گفتگویی کوتاه با خبرنگار میلاد لارستان اظهار داشت: این برنامه با محوریت هیئت زینبیون لارستان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، اداره آموزش و پرورش لارستان، بنیاد مهدی موعود و سپاه ناحیه لارستان برای سومین سال پیاپی و به همراه بزرگداشت استاد روئینا برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه همزمان با کنگره مذکور جشنواره شعر دانش آموزی نیز روشنی بخش محفل خواهد بود افزود: در بخش دانش آموزی ۵۱ اثر از شهرستان های لارستان،شهر لطیفی، خنج،گراش،جویم و تعداد ۱۱ اثر نیز از خارج از منطقه لارستان به دبیرخانه این جشنواره ارسال گردیده است.

فریدونی با بیان اینکه فراخوان از ۲۵ دیماه شروع شده و به لطف خدا استقبال خوب بوده افزود: هدف اصلی کنگره،استعداد یابی و پرورش نسل نوجوان و جوان برای سرودن شعر آیینی و ایجاد امید در بین نوجوانان و جوانان بوده و خوشبختانه علاوه بر منطقه لارستان آثار مختلفی  از ماهشهر،مشهد،کرج،فیروز آباد، شیراز،بروجرد و تهران نیز به دبیرخانه ارسال شده است.

این مقام مسئول در عین حالی که افزایش صد درصدی ارسال آثار نسبت به سال گذشته را عنوان می نمود بیان داشت: البته  در خودِ کنگره تمامی شعرا دعوت شده و رقابتی در کار نبوده است.

فریدونی مهمانان و شاعران جشنواره شعر مهدوی را آقایان احمد بابایی،هادی جانفدا،عمار موحد یکتا،فتاح رجبی از تهران، آقایان ایوب پرند آور،بهبود صادقیان،روح الله قناعتیان از جهرم، آقایان حاج حبیب مفتوحی،امیر حسین منتظر قائم و عبدالرضا مفتوحی از لار، آقای سید میلاد دانشور از شیراز، آقای مصطفی کارگر از گراش، و آقای حنظله ربانی از اشکنان معرفی نمود که برخی از آنان از جمله شعرای مطرح کشوری بوده و در حضور رهبری معظم انقلاب به قرائت اشعار خود پرداخته اند.

خاطر نشان می سازد  سومین کنگره شعر مهدوی جمعه چهارم اسفند ماه ۱۴۰۲ ساعت ۷:۳۰ شب در محل سالن شهید نوبخت (شهر جدید – ۴۰ متری دوم – جنب مدرسه فرزاد بنی زمان) برگزار خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین