دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

پس از انتخابات(11)

 با توجه به نزدیک شدن زمان انتخابات، رسانه میلاد لارستان بر آن شد تا علاوه بر ایجاد شور انتخاباتی، در فضایی دیگر و با بررسی میدانی و طرح نمودن چند…

 با توجه به نزدیک شدن زمان انتخابات، رسانه میلاد لارستان بر آن شد تا علاوه بر ایجاد شور انتخاباتی، در فضایی دیگر و با بررسی میدانی و طرح نمودن چند سوال با استفاده از دانش جامعه نخبگانی منطقه، دورنما و نقشه راه توسعه ۴ ساله آتی ۵ شهرستان جنوب فارس را برای نماینده منتخب تبیین و ترسیم نماید.

در همین راستا، بر اساس بضاعت موجود، تعدادی از جامعه نخبگانی، فعالین اجتماعی و برخی افراد شناخته شده ۵ شهرستان لارستان(لار، بیرم، صحرای باغ، بنارویه و بخش مرکزی)، خنج، گراش، اوز و جویم انتخاب گردیده اند و ۲ مورد زیر از آنها سوال گردیده است. این فرآیند پرسش و پاسخ کماکان نیز ادامه دارد و پاسخ افراد در حال دریافت می باشد.

” پس از انتخابات” عنوان مطالبی است که حاصل از خروجی پاسخ های ارسالی افراد به میلاد لارستان بوده و سعی دارد تا روز انتخابات با شما همراه باشد.  یازدهمین شماره از  “پس از انتخابات” را در ادامه می خوانیم. این شماره به گفتگو با جناب آقای مهندس جواد نغمه سنج از لارستان و  حجت الاسلام احمدی امام جمعه جویم پرداخته است.

۱)  مهندس محمد جواد نغمه سنج کارشناس طرح های عمرانی شرکت ملی نفت ایران در سازمان برنامه و بودجه کشور با ۱۱سال سابقه

به اعتقاد این کارشناس با سابقه حوزه برنامه ریزی، سه راهبرد اصلی در مجلس آتی باید حوزه راه، آب و انرژی باشد.

وی استفاده از ظرفیت های توسعه میادین گازی جدید در جنوب فارس که مجوز شورای اقتصاد داشته  و در حال توسعه می باشند را به عنوان یکی از برنامه های مهم نماینده آتی عنوان نموده است. نغمه سنج  تکمیل جاده لار جهرم و لار بستک از یک سو و تکمیل پردیس علوم پزشکی لارستان را نیز از سوی دیگر به عنوان دیگر برنامه های مهم نماینده پیشنهاد نموده است.

کارشناس سازمان برنامه و بودجه کشور استفاده از ظرفیت های مجتمع ورزشی طوبی برای توسعه فرهنگ ورزش و قهرمانی در منطقه و نیز بروزرسانی سند جامع آمایش سرزمین منطقه را نیز از جمله دیگر پیشنهادات مهم خطاب به خادم ملت در مجلس آینده بیان داشته است.

۲) حجت الاسلام احمدی امام جمعه جویم 

حجت الاسلام احمدی که اصالتا اهل لامرد بوده و طی ۱۳ سال اخیر امام جمعه جویم می باشد توجه به حوزه راههای مواصلاتی اعم از راه های اصلی و فرعی، توجه به و حوزه بهداشت و درمان بگونه ای که مراجعه مردم به مرکز استان کاهش یافته و نهایتا رفع اساسی مشکل آب حوزه انتخابه را از جمله راهبردهای مهم منطقه ای معرفی نموده است.

وی در حوزه برنامه پیشنهادی به نماینده آتی نیز بیان می دارد با توحه به گستردگی استان فارس و مشکلاتی که میتواند از این جهت وجود داشته باشد پیگیری تقسیم استان به سه استان مهم بوده و ضرورت دارد پیگیری گردد.

امام جمعه جویم  همچنین  با توجه به وسعت حوزه انتخابیه و تلفیقی بودن آن، توزیع عادلانه امکانات را ضروری عنوان نموده و  و توجه به مناطق دور افتاده و محروم را از جمله دیگر دغدغه ها جهت پیگیری از سوی نماینده آتی عنوان نموده است. وی همچنین از لحاظ فرهنگی و حفظ ارزشهای اصیل منطقه،  توجه بیشتر نماینده در این خصوص را مطالبه نموده است.

با شماره آتی ” پس از انتخابات” در روزهای آینده همراه باشید.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین