شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

انتخاب اصولی، پیشرفت صعودی؛ نماینده آتی مسیر انحرافی برخی نمایندگان سایر شهرستان ها را اصلاح نماید

حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی همراه با انتخاب یک نماینده قوی و مردمی می‌تواند منجر به پیشرفت صعودی شود. به گزارش میلاد لارستان، انتخابات به دلیل نقش مستقیم…

حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی همراه با انتخاب یک نماینده قوی و مردمی می‌تواند منجر به پیشرفت صعودی شود.

به گزارش میلاد لارستان، انتخابات به دلیل نقش مستقیم مردم در آینده خود همیشه مورد توجه همگان به‌ویژه دلسوزان بوده است.

انتخاب وکلا و مدیران توسط عامه مردم، بخصوص جهت مجلس شورای اسلامی به جهت امکان ارتباط‌گیری با مسوولان رده‌ بالای حکومتی در راستای پیگیری مشکلات و کمبود‌ها، بسیار حائز اهمیت است.

شرکت در انتخابات یعنی تعیین گزینه‌ای شایسته برای مردم است. هرچقدر مشارکت در انتخابات بیشتر باشد، امکان انتخاب فردی اصلح و کارآمدتر بیشتر است و از طرفی وقتی یک نماینده مجلس با رأی بالاتری روانه مجلس شورای اسلامی شود، حرفش بیشتر خریدار دارد چراکه نمایانگر اعتماد و پشتوانه مردمی است.

حضور همگان در روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در پای صندوقهای رای بسیار مهم است و قطعاً در آینده شهر و منطقه ما مهم خواهد بود.

در این میان، از نقش برجسته جوانان و نوجوانان درخصوص حضور در صحنه انتخابات نباید غافل ماند. رأی تک‌تک آحاد جامعه در تصمیم‌گیری آتی انتخاب فردی اصلح و‌کاردان مؤثر است.

مردم خطه لارستان بزرگ از گذشته تاکنون در طول بیش از ۴ دهه پیروزی انقلاب اسلامی، همواره در لحظات حساس و مهم پای کار نظام بوده‌اند و حضور پررنگ مردم در رأی‌گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان می‌تواند مورد توجه مدیران رده بالای کشوری قرار گیرد و نگاه مثبت به درخواست‌های بحق مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

نامزدهای انتخاباتی نیز باید با امیدآفرینی، بدون وعده‌های کاذب و بلندپروازانه، درصدد ترغیب همه مردم برای شرکت در آیین رأی‌دهی باشند.

نکته دیگر اینکه که انتخاب اصولی منجر به پیشرفت صعودی می‌شود که صدالبته تحقق آن در وهله نخست حضور گسترده مردم در انتخابات و سپس پشتیبانی از گزینه منتخب با طرح ایده‌ها و همراهی و همکاری در پیگیری و تحقق خواسته‌هاست.

این مهم را نیز همواره باید در ذهن داشته باشیم که رسالت اصلی نماینده انقلابی و مورد تایید رهبری،  همانا اشراف بر قوانین و تلاش در راستای وضع قوانین کاربردی و در راستای منافع ملی، شفافیت، عدالت ورزی، محرومیت زدایی و… در کل کشور بوده و در کنار آن توجه به مشکلات حوزه انتخابیه همراستا با قوانین کلان کشوری اهمیت خواهد داشت.

موضوعی که متاسفانه مدتی است توسط برخی نمایندگان سایر حوزه های انتخابیه اطراف به فراموشی سپرده شده و با نگاه توجیه هدف و وسیله به هر قیمت ممکن حتی گاها مخالف با آمایش سرزمینی کشور و فارس به تلاش در راستای توسعه منطقه خویش هستند. لذا نماینده آتی منطقه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم باید با درایت تمام، مسیر انحرافی در این خصوص را بایستی با نگاه آمایش سرزمینی صحیح و چه بسا با رویکرد بازنگری در آمایش های غلط فبلی به سمت و سوی صحیح رهنمون نماید

بر همین اساس باید گفت انتخاب شخص اصلح با رویکرد انقلابی گری، قانون گذاری صحیح و کاربردی برای کشور، شفافیت، گسترش عدالت، محرومیت زدایی و نیز با نگرش جامع نسبت به مشکلات حوزه انتخابیه باید در دستور کار مردم شریف منطقه قرار گیرد

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “انتخاب اصولی، پیشرفت صعودی؛ نماینده آتی مسیر انحرافی برخی نمایندگان سایر شهرستان ها را اصلاح نماید”

  1. حسام دیبا گفت:

    رای اشخاص دارای تحصیلات دانشگاهی ،میبایست ده برابر اشخاص زیر دیپلم به حساب آید. نکته ای که هیچ کشوری به ان توجه نمي کند … در حالت عادی کسی رای می آورد که معروفتر است ولی با سیستم ارایه شده بالا ،کسی رای می‌آورد که کاردانتر است ./

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین