شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

بروجردی وعده داد؛ راه‌اندازی شرکت هواپیمایی لاد ایر با جذب نیرو

  نماینده منتخب مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم برای دوازدهمین مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی شرکت هواپیمایی «لادایر» خبر داد و آماده‌سازی زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی را از…

 

نماینده منتخب مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم برای دوازدهمین مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی شرکت هواپیمایی «لادایر» خبر داد و آماده‌سازی زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی را از مهمترین اولویت‌های کاری خود برشمرد.

به گزارش میلاد لارستان، دکتر علاءالدین بروجردی در نخستین نطق خود پس از کسب بالاترین آرا در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در جشن پیروزی خود در جمع هوادارانش با اشاره به برنامه‌ریزی در راستای آماده‌سازی و شروع بکار زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی لار، اظهار داشت: برای آماده‌سازی زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی چند هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است اما باید انجام شود تا همه چیز برای سرمایه‌گذار آماده باشد که با جدیت دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه بنده به شدت مخالف آلوده شدن هوا به جهت استقرار صنایع آلاینده‌ساز هستم، افزود: هوای پاک در منطقه لارستان بزرگ یک سرمایه عظیم است و نباید با آلوده کردن هوا سلامتی خود را به خطر بیاندازیم.

منتخب مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم تأکید کرد: اولین و مهمترین حرکت خود را در زمینه منطقه ویژه اقتصادی و ایجاد اشتغال قرار داده‌ایم.

بروجردی از راه‌اندازی خط هوایی ویژه فرودگاه لارستان با نام «لاد ایر» خبر داد و تصریح کرد: اولین فروند این شرکت خریداری شده و آگهی جذب نیرو نیز منتشر شده است تا بتوان از جوانان این خطه در صنعت هوانوردی بکارگرفته شود.

این منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه راه‌آهن لار ۲۶ سال قبل طراحی شده که طبق آن مقرر بوده راه‌آهن از زاهدمحمود به سمت لار و سپس جهرم و شیراز انجام شود، خاطر نشان کرد: نظر ما این است که راه‌آهن زاهدمحمود، لار، گراش، اوز، خنج به عسلویه اجرایی شود تا با این کار وارد شبکه ملی خط آهن شویم و حتی به شبکه بین‌المللی وصل شویم.

بروجردی با اشاره به اینکه باید تلاش‌ها را مضاعف کرد چراکه ما به اندازه کافی عقب افتاده‌ایم و مشکل ما با راه رفتن حل نمی‌شود و باید دوید، ادامه داد: اصلا نباید فرصت را یک لحظه از دست داد و بنده اصلاً اهل شعار نیستم.

نماینده منتخب مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم برای دوازدهمین مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بنده اهل شعار و قول نیستم بلکه اهل عمل هستم، عنوان کرد: مردم از گفتار درمانی خسته شده‌اند و عمل باید کرد.

وی با تأکید بر لزوم ایجاد فضای مناسب و متناسب با شئونات اسلامی برای تفریح بانوان، عنوان کرد: باید پارکی ویژه برای بانوان با امکاناتی نظیر پیست دوچرخه‌سواری، جاده سلامت و غیره ایجاد شود که باید با همکاری شهردار لار محلی که در پارک شهر پیش‌بینی شده تکمیل شود.

بروجردی با بیان با کمک مشاورین در زمین ۳۸ هکتاری متعلق به شهرداری لار طراحی‌های جالبی صورت گرفته که از جمله آن پیش‌بینی ایجاد یک دریاچه ۲ هکتاری با قابلیت قایق‌سواری و غیره انجام شده و با همکاری شهرداری و فرمانداری اجرا شود، ادامه داد: باید یک فضای مناسب برای تفریح شهروندان فراهم شود.

این منتخب مردم با یادآوری تقاضای عده‌ای از موتورسواران برای بهره‌مندی از یک پیست موتورسواری، افزود: احداث پیست موتورسواری کار سختی نیست و باید هوای جوانانمان را داشته باشیم.

بروجردی با اشاره به اینکه جوانان با دیدن بیش از ۵۰ برنامه انتخاباتی که داده‌ایم، پای صندوقهای رأی آمدند، گفت: مشارکت مردم لارستان در انتخابات نسبت به دوره قبل افزایش داشته است.

وی با اذعان به اینکه مواردی که مطرح می‌شود صرفاً منوط به شهر لار نیست، بیان کرد: بنده نماینده مردم کل لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم هستم و باید نگاه حتماً پدرانه باشد و همه یک خانواده‌ایم.

این منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید امکانات را از دولت بگیریم و به شکل متوازن توزیع کنیم، عنوان کرد: ما به سرمایه‌داران برای راه‌اندازی خط هوایی در همه مناطق لارستان بزرگ اعلام کرده‌ایم که هر کدام از شما یک فروند هواپیما به شرکت هواپیمایی «لادایر» اضافه کنید، حتماً نام شهرتان را روی هواپیما می‌نویسیم‌ و مالکیت هم به سرمایه‌گذاران است و کار خیر نیست.

وی با بیان اینکه گزارش‌کار پیشرفت کار را به مردم خواهیم داد و اضافه کرد: امیدواریم ظرف ۶ تا یکسال آینده پروازهای شرکت «لادایر» شروع شود تا بحول و قوه الهی مسیرهای پروازی مورد تقاضای مردم به ویژه عتبات راه‌اندازی شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۸:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

6 Responses to “بروجردی وعده داد؛ راه‌اندازی شرکت هواپیمایی لاد ایر با جذب نیرو”

  1. حسام گفت:

    اقای بروجردی میتوانند کمیته خلاقان راه‌اندازی کنند تا این کمیته راههای ابتکاری برای فقرزدایی را از مردم و دانشگاهیان بتوانند جمع آوری کنند و ایده های برگزیده را به واسطه کمیته ای تام الاختیار در کشور اجرایی کنه بهتر است از رییس جمهور بخواهند چنین کمیته تام الاختیار ی را در زیر مجموعه کمیته خلاقان تعبیه کنند

  2. دانشجو. از شهرستان. اوز گفت:

    از آقای بروجردی تقاضا میشود. در مراکز شهرستانهای حوزه انتخابیه یک دفتر ویژه. ارتباط با نماینده. تاسیس کنند. تا امکانات ومطالبات به صورت. متوازن. در منطقه تقسیم. شود وهمه مردم. منطقه. همسان. دیده شوند. و عادلانه صورت. گیرد. اینشتلله

  3. حسام دیبا گفت:

    اقای بروجردی میتواند بخش دولتی از صنعت تراش الماس ایجاد کند تا اشخاص نیکوکار در آن سرمایه گذاری کنند و با توجه به سود دویست برابری این صنعت، سود حاصله ده بار دیگر در همان صنعت سرمایه گذاری شود تا سود مضاعف حاصل گردد و متعاقبا حکومت با سود حاصله ۲۰۰۰۰ مدرسه و بیمارستان و مسجد و…… بسازند و من الله توفیق

  4. از. لاری به آقای حسام گفت:

    خوش بحال آقای حسام خان شنیدن کی بود. مانند دیدن

  5. لاری گفت:

    سلام
    انشاالله که همه وعده ها به اذن خدا و تلاش جناب بروجردی تحقق یابد .

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین