جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تیم ملی جوانان تنیس‌روی میز ایران وارد لارستان شد

    تیم ملی جوانان تنیس‌روی میز جمهوری اسلامی ایران برای برپایی اردوی ۸ روزه وارد لارستان شد. به گزارش میلاد لارستان، تیم ملی جوانان تنیس‌روی ایران روز سه شنبه…

 

 

تیم ملی جوانان تنیس‌روی میز جمهوری اسلامی ایران برای برپایی اردوی ۸ روزه وارد لارستان شد.

به گزارش میلاد لارستان، تیم ملی جوانان تنیس‌روی ایران روز سه شنبه ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ وارد لار شد و اعضای این تیم با داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار فرمانداری ویژه لارستان در این دیدار در سخنانی ضمن خوش آمدگویی به اعضا تیم ملی تنیس روی میز ایران اظهار کرد: امیدواریم میزبان خوبی باشیم و از اینکه برای ایران اسلامی آبروداری و افتخار آفرینی می کنید از همه شما سپاسگزارم.

داریوش دهقان افزود: برگزاری این اردوها و مسابقات، حضور نوجوانان، جوانان و بزرگسالانی که وارد لارستان بزرگ می شوند، در حوزه توریسم ورزشی می تواند باعث حرکت های بسیار ارزشمندی در شهرستان شود. همچنین برگزاری این اردوها یک تحول خوب را در ورزش منطقه ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه هدف لارستان، ترسیم سند چشم‌انداز ورزش در رشته‌های مختلف ورزشی است؛ خاطر نشان کرد: برگزاری این اردوها برای ورزشکاران شهرستان هم امتیازات مهمی دارد.

نماینده عالی دولت در لارستان تصریح کرد: این اردوها می تواند نگاه ورزشکاران ما را به خودشان و سطحی که در آن فعالیت دارند تغییر دهد و با حضور در میادین ورزشی خود را ارزیابی کنند. به همین منظور میزبانی های مختلف از اردوهای تیم ملی و برگزاری مسابقات می تواند محک بسیار خوبی در جهت استعداد یابی ورزشکاران و ارزیابی توان و ظرفیت اجرایی شهرستان باشد و نقاط ضعف و قدرت ما را بیشتر نمایش دهد.

وی با اشاره به وجود استعدادهای بسیار خوب در این منطقه اضافه کرد: خدا را شکر ورزشکاران لارستانی، تاکنون موفق به کسب مدال های رنگارنگ در میادین مختلف ورزشی در استان، کشور و جهان شده اند.

فرماندار ویژه لارستان در پایان این را هم گفت که در سال جدید، لارستان بزرگ میزبان برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از جمله کشتی جام تختی، شطرنج جهانی، تنیس، شنا و نجات غریق و غیره است.

به گزارش میلاد لارستان، گفتنی است در این اردوی ۸ روزه، ۱۲ ملی پوش پینگ پنگ حضور دارند که از این تعداد ۳ نفر از لارستان هستند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین