شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

آزمون استخدامی آموزش و پرورش در لارستان برگزار می شود

  آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنائی سال ۱۴۰۳ در ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۷ حوزه لارستان برگزار می شود. به گزارش…

 

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنائی سال ۱۴۰۳ در ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۷ حوزه لارستان برگزار می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، شهاب سرورام دبیر ستاد آزمونها با اعلام این خبر، گفت: فرآیند برگزاری آزمون راس ساعت ۸ صبح آغاز و نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون درب حوزه‌ها بسته خواهد شد.

وی افزود: در جلسه آزمون به هریک از داوطلبان عناوین شغلی آموزگار ابتدایی (ابتدایی) – کد رشته شغلی ۳۳۶۹ (کد دفترچه ۳۰۱) و آموزگار ابتدایی (استثنایی) – کد رشته شغلی ۳۳۹۹ (کد دفترچه ۳۰۲)، یک بسته آزمونی داده می شود که در آن یک دفترچه آزمون حاوی ۱۰۰ سؤال حیطه عمومی، ۷۰سؤال حیطه اختصاصی و ۷۵ سؤال حیطه تخصصی (در مجموع ۲۴۵ سؤال) است که داوطلبان باید درمدت ۲۵۵ دقیقه به سؤالات آن پاسخ دهند.

سرورام با تأکید بر اینکه دفترچه سؤالات همه داوطلبان شخصی سازی شده و شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام هر داوطلب بر روی جلد آن درج شده است خاطر نشان کرد: این دفترچه ها، دارای تنوع بوده و کد عددی و حروف انگلیسی که بر روی دفترچه سؤال داوطلبان درج شده، باید با کد عددی و حروف انگلیسی درج شده در پاسخنامه مطابقت داشته باشد.

شهاب سرورام با معرفی ۷ حوزه برگزاری آزمون در لارستان افزود: فرآیند برگزاری این آزمون در دبیرستان شهید فراست در شهرقدیم، دبیرستان شهید نصیری ، سالن اندیشه، دبیرستان نرجس خاتون، پژوهشسرای دکتر عبداله پور ، سالن شهید زرگری و سالن مرکز فنی و حرفه ای لارستان در شهرجدید برگزار می شود.

دبیر ستاد برگزاری آزمونها گفت: باجه رفع نقص در معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان واقع در شهرجدید- بلوار معلم- ابتدای بلوار مهارت دایر و از صبح روز پنج شنبه ۱۷ اسفندماه آماده پاسخگویی به داوطلبان است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین