شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 15 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

جشنواره‌ای برای بزرگداشت روز «خور»

دومین جشنواره روز خور و پاسداشت خیرین والاهمت برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری خور، به همت شهرداری و شورای اسلامی خور و با…

دومین جشنواره روز خور و پاسداشت خیرین والاهمت برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری خور، به همت شهرداری و شورای اسلامی خور و با همکاری نهادهای مردمی، دومین جشنواره روز بزرگداشت خور و پاسداشت خیرین والاهمت در بوستان وحدت شهر خور برگزار شد.

در این جشنواره که دکتر بروجردی نماینده منتخب مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، سید محمدنور دانش امام جمعه خور، سیداحمد هاشمی، مهندس مظفری نیاپور شهردار و اعضای شورای اسلامی، معتمدین، خیرین و مردم شهر حضور داشتند، پس قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی، مهندس قانع رئیس شورای اسلامی به ایراد سخنرانی و ارائه گزارشی از فعالیت‌های مجموعه شهرداری و شورا پرداخت.

وی همچنين پروژه‌های عمرانی خیرساز افتتاح شده و در دست ساخت را برشمرد و ضمن قدردانی از خیرین عزیز، آن‌ها را به مشارکت بیشتر در پروژه‌های عمرانی در جهت آبادانی شهر تشویق کرد.

سپس دکتر بروجردی، نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز به ایراد سخنرانی پرداخت و از مشارکت خیرین گرانقدر در آبادانی شهر تشکر و قدردانی بعمل آورد. وی سخنان خود را با دوبیتی در وصف شهر خور و خیرین آن به پایان برد.

اجرای مراسم شمشیربازی، معرفی آیین و آداب مراسم حنابندان، اجرای ساز و نقاره محلی، اجرای تئاتر، اجرای موسیقی زنده توسط هنرمندان بستکی و نورافشانی از دیگر برنامه‌های این جشنواره بود.

در پایان از خیرین گران‌قدر که در پروژه‌های عمرانی سال ١۴٠١ و ١۴٠٢ با مجموعه شهرداری همکاری داشتند با اهدای لوح یادبود و گل تقدیر شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۳:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین