یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

انجام کار خیر با فروش «فونت» توسط جوان هنرمند لاری

هنرمند لاری توانست با فروش «فونت» کار خیر کند. به گزارش میلاد لارستان، شاید تا چند سال قبل تصور اینکه با فروش «فونت» هم بشود یک کسب‌وکار سودآور و موفق…

هنرمند لاری توانست با فروش «فونت» کار خیر کند.

به گزارش میلاد لارستان، شاید تا چند سال قبل تصور اینکه با فروش «فونت» هم بشود یک کسب‌وکار سودآور و موفق را راه‌اندازی کرد سخت بود اما «مسلم ابراهیمی» هنرمند نام‌آشنای لاری نه تنها این ایده را عملی کرده و اینک معتبرترین وب‌سایت فروش فونت فارسی را مدیریت می‌کند با تدابیر خود به حوزه فعالیت‌های نیک‌اندیشانه نیز با همین ایده‌های فناورانه وارد شده است.

وی در تازه‌ترین اقدام خود توانسته اعتبار و بودجه‌ای پایدار و همیشگی برای بنیاد خیریه کودک لارستان ایجاد کند و در همین آغاز کار و تنها پس از شش ماه ۳۱ میلیون تومان به حساب به این بنیاد در لارستان واریز کرده است.

برای اطلاع از جزئیات این موضوع توضیحات زیر را با قلم وی بخوانید:

بنیاد کودک موسسه مردم‌نهادی است که با حمایت و کمک همیاران و نیکوکاران، شرایط ادامه تحصیل دانش‌آموزانِ با استعداد کم‌برخوردار را فراهم می‌کند. دانش‌آموزان از سن آغاز مدرسه تا اخذ مدرک کارشناسی در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند از خدمات بورسیه این موسسه بهره‌مند شوند.

در سال گذشته این مؤسسه تصمیم گرفت هویت گرافیکی خود را بازسازی کند، تیم طراحی به این نتیجه رسید که در راستای مسئولیت اجتماعی و به‌منظور ارتباطات موثرتر، می‌توان یک فونت اختصاصی برای بنیاد کودک طراحی کرد. به این ترتیب فونت بنیادکودک توسط مهدی ارشادی و رضا بختیاری‌فرد در سال ۱۴۰۱ طراحی شد.

پس از اتمام طراحی این فونت، بنیادکودک تصمیم گرفت به کمک مجموعهٔ فونت‌ایران این فونت را به فروش برساند تا علاوه بر دسترسی همگان به این فونت، درآمد حاصل از فروش به دانش‌آموزان تحت پوشش اختصاص یابد.

وبسایت fontiran.com پلتفرم اصلی فروش فونت در ایران است که [توسط مسلم ابراهیمی] در سال ۱۳۹۴ تاسیس شده و هم اکنون توسط

یک تیم لارستانی مستقر در برج علم و فناوری لارستان به کار خود ادامه می‌دهد.

بنابراین مجموعه فونت‌ایران به شرط اختصاص یافتن ۳۰درصد از عایدی فروش به نمایندگی بنیاد کودک لارستان همکاری را پذیرفت.

دفتر بنیاد کودک لارستان از شهریور ۹۶ در راستای کشف و پشتیبانی از دانش‌آموزان کم برخوردار منطقه لارستان (لار، گراش، اوز، دهکویه، کورده، بریز، خور، بائن، لطیفی، براک و علی‌آباد) فعال است. این نمایندگی اکنون ۱۰۶ کودک را تحت حمایت خود دارد و همواره پیگیر جذب دانش‌آموزان واجد شرایط است.

فروش فونت بنیاد کودک از مهرماه ۱۴۰۲ آغاز شده است و در ۶ماه گذشته ۱۰۴ میلیون تومان درآمد داشته است. ۷۰درصد این مبلغ متعلق به بنیاد کودک تهران و ۳۰درصد (معادل ۳۱ میلیون تومان) در ۶ماه گذشته به حساب بنیاد کودک لارستان واریز شده است.

به یاری خداوند این همکاری تا همیشه ادامه خواهد داشت و کلیه درآمد حاصل از فروش این فونت ماهیانه به حساب بنیاد کودک واریز خواهد شد.

طراحان و علاقه مندان به این فونت می‌توانند با مراجعه به آدرس https://fontiran.com/fonts/bonyadekoodak علاوه بر خریداری فونت، از این خیریه مردم نهاد حمایت کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۵:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین