یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

۲ جشنواره در نوروز ۱۴۰۳ در شهر لار برگزار می‌شود

شهردار لار از برگزاری دو جشنواره حلوا مسقطی لاری در پارک ملت و جشنواره نوروزگاه «بابَشو» در باغ نشاط شهر لار خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

شهردار لار از برگزاری دو جشنواره حلوا مسقطی لاری در پارک ملت و جشنواره نوروزگاه «بابَشو» در باغ نشاط شهر لار خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، اصغر فرودی از آمادگی کامل ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرداری لار در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: شهرداری لار در تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت با برگزاری جلسات ستاد نوروزی، اجرای برنامه های شاد و مفرح، فضاسازی محیطی، نورپردازی، آذین بندی شهری، کاشت گل، نصب المان، بهسازی و زیبا سازی منظر شهری و … سالی با نشاط و سر زندگی را برای شهروندان و میهمانان به ارمغان خواهد آورد.

اصغر فرودی با بیان اینکه نصب المان‌های مناسبتی تلاش برای تلفیق هنر در زندگی روزمره شهروندان و ایجاد لطافت در معابر شهر است، افزود: در این راستا همزمان با فرا رسیدن سال جدید و تقارن بهار قران و بهار طبیعت، نصب المان‌های مختلف و زیبا در سطح شهر و اماکن تاریخی در دستور کار قرار گرفت.

شهردار لار در ادامه از جانمایی المان های نوروزی و رمضان در قالب طرح استقبال از بهار ۱۴۰۳ خبرداد و افزود: به منظور تلطیف و ایجاد نشاط در فضاهای شهری، المان های ویژه این ایام نصب و نورپردازی معابر انجام شده است.

فرودی با اشاره به مکان‌های جانمایی این المان ها گفت: المان هفت سین در میدان بسیج، المان عمو نوروز در بلوار فرهنگ و بازار قیصریه، المان سبد گل در میدان قدمگاه و المان رمضان در جزیره میدان امام خمینی (ره) جانمایی و نصب شده است.

اصغر فرودی همچنین به اجرای نور پردازی بلوار دانشجو و میادین علم و فناوری، صحبت لاری، سید عبدالحسین لاری، مدرس، قبله و میدان قدمگاه اشاره کرد و افزود: ورودی و معابر اصلی شهر و میادین و بلوارها با پرچم و ریسه پرچمهای رنگی آذین بندی شده است.

این مدیر شهری به نصب بنرهای مناسب با بهار قرآن و بهار طبیعت در سطح شهر لار اشاره کرد و افزود: با توجه به تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت، بنرهایی با محتوای رمضان و نوروز طراحی و در سطح شهر نصب شده که تلفیق طرح و جملات جذاب این بنرها به زیبایی هر چه تمام چشم نوازی می کند.

شهردار لار افزود: بنرهای خوش آمدگویی، معرفی اماکن تاریخی و مراکز تجاری و بنرهایی حاوی پیام های بازدارنده ترافیکی و راهنمای مسیر نیز در ورودی ها، خروجی ها و سطح شهر نصب شده است.

اصغر فرودی شهردار لار همچنین در راستای طرح استقبال از بهار و زیبا سازی منظر شهری، به اقدامات انجام شده در این زمینه اشاره کرد و موزائیک فرش پیاده رو و سنگ فرش مسیر ورودی قلعه اژدها پیکر، کاشت ۶ هزار صندوق گل فصلی در میادین، بلوارها، بوستان ها و جزایر سطح شهر، بهسازی تابلو تمثال مبارک شهدا، بهسازی تابلو پارک جنگلی، اصلاح و رنگ آمیزی تک لبه ها، ترمیم آسفالت معابر اصلی، خیابان ها، کوچه ها و جای حفاری ها، اصلاح ترافیکی، نصب جدا کننده و خط کشی معابر، جمع آوری نازیبایی ها و زواید بصری و پاکسازی حاشیه شهر از زباله را از جمله این اقدامات دانست.

بهسازی کانال دفع آبهای سطحی و زیر سازی آسفالت معابر شهر از دیگر اقداماتی است که این مدیر شهری در راستای استقبال از سال نو به آن اشاره کرده است.

اصغر فرودی شهردار لار در ادامه از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری به منظور ایجاد نشاط اجتماعی در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: در این ایام «جشنواره نوروزگاه بابَشو» با همکاری میراث دوستان و فعالان فرهنگی اجتماعی در باغ تاریخی نشاط شهر قدیم لار و «سومین جشنواره حلوای مسقطی لاری همراه با جشن بزرگ عیدانه» با همکاری صنف حلوا سازان در بوستان ملت (پارک شهر) برگزار می شود.

شهردار لار در پایان سالی خوش سرشار از موفقیت، تندرستی و سربلندی را برای هموطنان عزیز میهمن اسلامی ایران آرزو کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۸:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “۲ جشنواره در نوروز ۱۴۰۳ در شهر لار برگزار می‌شود”

  1. ناشناس گفت:

    اقای شهردار محترم برگزاری جشنواره خوبست ولی ابتدا ضرورت دارد وضعیت کارکنان شهرداری بهسازی شود. مردم از برخورد کارکنان گله مندند. بعضی از کارکنان کار مردم که انجام نمی دهند هیچ به مردم توهین هم می کنند. به خاطر خدا به داد مردم برسید. برخورد بعضی از کارکنان با ارباب رجوع بسیار زننده است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین