دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

تردد نوروزی ۲ میلیون و ۶۸۰ هزار خودرو از راههای مواصلاتی اداره کل راه‌وشهرسازی لارستان

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از تردد نوروزی بیش از ۲ میلیون و ۶۸۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی اداره کل راه و شهرسازی لارستان خبر داد. به گزارش میلاد…

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از تردد نوروزی بیش از ۲ میلیون و ۶۸۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی اداره کل راه و شهرسازی لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، مهندس حسن شبانی اظهار داشت: براساس آمار ثبت شده توسط ۲۶ دستگاه تردد شمار، از ۲۵ اسفندماه گذشته تا ۱۵ فروردین ماه جاری، ۲میلیون و ۶۸۰ هزار دستگاه خودرو از سطح بزرگراه و راه‌های اصلی این اداره کل تردد کردند در حالی که این آمار سال گذشته طی همین مدت ۲ میلیون و ۶۶۹ هزار دستگاه خودرو بود.

شبانی با اشاره به وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی از زمان آغاز طرح سفرهای تا پایان این طرح افزود : حجم تردد وسایل نقلیه در جاده‌های این اداره کل نسبت به سال گذشته حدود یک درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان تصریح کرد : هدف این اداره کل سلامتی هموطنان وداشتن سفری ایمن وخاطره انگیز بود که راهداران سخت کوش و همیشه بیدار تلاش کردند در طرح راهداری نوروزی راه‌های امن و ایمنی را برای مردمان ایران اسلامی در ایام نوروز فراهم نمایند که بر این اساس در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ میزان فوتی های ناشی از تصادفات در جاده ها نیز ۱۲ درصد نسبت به سال گذشته ( نوروز ۱۴۰۲) کاهش و تعداد فوتی ها نسبت به نوروز ۱۴۰۱ نیز ۵۰ درصد کاهش داشته است.

شبانی در پایان ضمن قدردانی از همراهی و تعامل مسافران و رعایت اصول ایمنی و رعایت فرهنگ صحیح رانندگی از زحمات و تلاش های شبانه روزی اکیپ های راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان و شهرستان های تابعه این اداره کل و نیز نهادهای خدمت رسان نوروز از جمله فرمانداران ، پلیس راه ، اورژانس ، هلال احمر ، مراکز درمانی ، آتش نشانی ونیروهای بسیجی سپاه در مدت زمان نوروز تشکر و قدردانی کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تردد نوروزی ۲ میلیون و ۶۸۰ هزار خودرو از راههای مواصلاتی اداره کل راه‌وشهرسازی لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    ضمن تشكر لطفا بفرماييد در تردد نوروزي چندنفر هم فوت كرده اند وعلت فوت انها كه ايا خطاي انساني بوده ويا بي كيفتي خودرو ويا نه نامناسب بودن جاده وشما كانونهاي خطر تا چه ميزان برطرف كرده ايد. همه بايد به خود اييم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین