شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 14

مطالبه‌گران مطابق با شعار سال از مسئولان مطالبه کنند

امام جمعه لار با بیان اینکه یکی از نیازهای امروز جامعه ما این است که مطالبه‌گران مطابق با شعار سال از مسئولان مطالبه کنند، گفت: باید سرفصلی را در رسانه‌ها…

امام جمعه لار با بیان اینکه یکی از نیازهای امروز جامعه ما این است که مطالبه‌گران مطابق با شعار سال از مسئولان مطالبه کنند، گفت: باید سرفصلی را در رسانه‌ها برای مطالبه‌گری نسبت به شعار سال داشته باشیم.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی‌خرم ضمن تبریک سال جدید و آرزوی بهترین‌ها، با بازخوانی بیانات مقام معظم رهبری و یادآوری شعار سال ۱۴۰۳ به نام «جهش تولید با مشارکت مردم»، اظهار داشت: شعار سال بخشی از راهبرد امور کشور برای توجه و تلاش مسئولان است و از طرفی افکار عمومی نیز با این مفهوم آشنا باشند و نسبت به این شعار مطالبه‌گری کنند.

وی با بیان اینکه یکی از نیازهای امروز جامعه ما این است که مطالبه‌گران مطابق با شعار سال از مسئولان مطالبه کنند، افزود: باید سرفصلی را در رسانه‌ها برای مطالبه‌گری نسبت به شعار سال داشته باشیم.

امام جمعه لار با تأکید بر اینکه جهش تولید کلید حل مشکلات اقتصادی ماست، تصریح کرد: منفی‌بافی عده‌ای افراد غافل موجب ناامیدی در جوانان می‌شوند و متأسفانه برخی‌ها بی‌انصافی را رد کرده‌اند و به مرحله ظلم رسیده‌اند و کارهای بزرگ را نمی‌بینند که یک نمونه بارز آن شکست دوباره کشور پیشرفته ژاپن در پرتاب ماهواره شد اما در مقابل کشورمان طی مدت اخیر چندین ماهواره بدون تکیه به کشورهای دیگر به فضا پرتاب کرده که بسیار ارزشمند است.

این استاد حوزه و دانشگاه با ابراز تأسف از تلاش عده‌ای برای بزرگنمایی ضعف‌های کشور، خاطر نشان کرد: ناامیدکردن مردم، ادبیات دشمن است و آن چیزی که برای تحقق شعار سال و سایر راهبردهای نظام اسلامی نیاز است، تقویت امید است.

وی خطاب به اهالی رسانه برای معرفی دستاوردها و موفقیت‌ها برای ایجاد روحیه امید در جامعه، ادامه داد: در شهر لار شرکتی وجود دارد که قطعه هواپیمای جنگی روسیه را تولید می‌کند و اگر همین موضوع را بگوییم چقدر در جامعه امید ایجاد می‌کند.

امام جمعه لار با طرح پیشنهادی برای برگزاری همایشی برای معرفی جوانان موفق، عنوان کرد: تقویت روح امید با بیان کارهای خوب امکان‌پذیر است.

حجت‌الاسلام موسوی با برشمردن فوائد ارتباط ایران و عربستان طی یکساله اخیر پس از توافق ۱۹ اسفندماه سال گذشته در پکن، گفت: این توافق منجر به تأثیر مستقیم در چندین پرونده پیچیده منطقه‌ای داشت که شامل؛ توقف جنگ ۸ ساله ائتلاف کشورهای عربی به سرکردگی عربستان علیه فقیرترین کشور اسلامی یعنی یمن مطابق با خواسته‌های انصارالله یمن بود یا از سرگیری روابط ایران و عربستان منجر به تعامل و ارتباط سوریه و عربستان شد و سوریه به جمع کشورهای عربی برگشت و همچنین عربستان در ائتلاف آمریکا علیه مقابله با حملات انصارالله یمن به کشتی‌های آمریکا، انگلیس و اسرائیل شرکت نکرد.

وی با تعجب‌برانگیز خواندن مجامع بین‌المللی در اتخاذ تصمیم کنار گذاشتن کشورهای روسیه و بلاروس از مسابقات المپیک پاریس و نادیده گرفتن جنایات اسرائیل در غزه و کشتار بیش از ۳۰ هزار فلسطینی، یادآور شد: مردم ایران بدانند که کشورهای غربی اگر منافع آنها به خطر بیافتد، از کنار جنایات به این بزرگی عبور خواهند کرد و اگر منافع آنها اقتضا کند، یک کشته را که در اغتشاشات سال گذشته ایران بود، دامن زدند و برای کشور هزینه ایجاد کردند.

امام جمعه لار با اذعان به اینکه در جمع‌بندی‌های صورت گرفته، تهران و ریاض مصمم کاهش تنش‌ها و پایبندی توافق انجام شده که با میانجی‌گری چین بدست آمده، با موفقیت تکمیل کنند، بیان کرد: از سرگیری توافق ایران و عربستان، نوید دهنده تغییرات واقعی در جغرافیای سیاسی منطقه، خلیج فارس و کشورهای عربی و اسلامی است.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه قدرت تأثیرگذاری گروه‌های مقاومت و در رأس آنها انصارالله قهرمان و حزب‌الله بزرگ و جهت‌گیری هوشمندانه دولت سیزدهم منجر به انعطاف عربستان شد، اضافه کرد: عربستان زمانی حاضر به توافق شد که دید مقابل او انسان‌هایی مقاوم هستند و امید می‌رود با وحدت امت اسلام و سران کشورهای اسلامی فهم دقیقی از اوضاع داشته باشند تا شاهد عزت امت اسلامی باشیم و جلوی جنایت‌ها گرفته شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “مطالبه‌گران مطابق با شعار سال از مسئولان مطالبه کنند”

  1. لاری ساکن. در کویت گفت:

    عربستان در حال حاضر کشوری مقتدر از نظر. اقتصاد و توسعه. شده. است که ارتباط با این کشور. برای همه منطقه مناسب به نظر می‌رسد کلا کشوری. تاثیر گذار. در خاورمیانه شده. است. تولیدات. صنعتی و کشاورزی زیادی. هم. دارد

  2. حکایت. مطالبات. مردمی گفت:

    عموم مردم مطالبات به حقی در امور. اقتصادی گرانی. وبیکاری جوانان دارند مردم مشکلات. معیشتی. در زندگی. دارند که باید اجابت شود وهمه مسولان نظام. باید. پاسخگوی باشند

  3. مسلمان. آزاده. لارستانی گفت:

    گستره مطالبه گری. ودرخواست های مردم بستگی به شرایط زندگی آنها. دارد که میبایست مردم. ایران. هم. بمانند همه کشورهای. مسلمان همسایه منطقه دارای یک. زندگی. آبرومند وتوام‌ با رفاه. اجتماعی. باشد. که متاسفانه فعلا با ان شرایط. فاصله. داریم

  4. ناشناس گفت:

    مردم کشورهای حاشیه خلیج فارس وضعیت زندگی خیلی خوبی نسبت به مردم ایران دارند در صورتیکه هیچکدام از کشورها منابع انرژی به اندازه ایران ندارن . چرا؟چرا مردم ایران وضعیت اقتصادی فلاکت بار باید داشته باشند!!!؟؟؟متاسفانه در تریبون نماز جمعه از همه چیز صحبت میشود بجز وضعیت اسفبار مردم بیچاره

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین