شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

لارستان می‌تواند در سطح کشور تیم داری کند

سرپرست تیم منتخب زرین‌دشت گفت: لارستان می‌تواند در سطح کشور تیم داری کند و این استعداد های خوب فوتسالی را به تیم ملی و لیگ برتر معرفی کند. به گزارش…

سرپرست تیم منتخب زرین‌دشت گفت: لارستان می‌تواند در سطح کشور تیم داری کند و این استعداد های خوب فوتسالی را به تیم ملی و لیگ برتر معرفی کند.

به گزارش میلاد لارستان، مسابقات سوپر جام فوتسال جام رمضان لارستان ، نکوداشت حاج وحید جعفری نماینده شرکت آلشپورت در خاورمیانه با حضور ۱۹ تیم از لارستان بزرگ و تیمهای مطرح منطقه جنوب کشور از جمله بندرعباس، جهرم، فسا، زرین دشت، گراش و اوز در مجتمع بین المللی فرهنگی ورزشی طوبی (منیری) لارستان در سطح بسیار بالا در حال برگزاری است.

این رقابت ها با بهره گیری از سیستم کمک داور ویدئویی، پخش زنده بازیها و پوشش کامل رسانه ای و حضور بازیکنان برجسته کشوری همزمان با ایام عید باستانی نوروز درحال برگزاری است.

یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات منتخب شهرستان زرین دشت است. برای آشنایی بیشتر با این تیم و کسب اطلاع از کیفیت رقابت‌های سوپرجام رمضان لارستان، خبرنگار میلاد لارستان گفت‌وگویی با سرپرست این باشگاه انجام داده است که در زیر می‌خوانیم:

۱- لطفا در ابتدا خودتان را معرفی بفرمایید و مسئولیت خود را در تیم عنوان نمایید؟

هادی عسکری هستم متولد ۱۳۷۱

دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت آموزشی، فرهنگی، مدیر مدرسه و سرپرست تیم منتخب شهرستان زرین دشت هستم.

 ۲- تیم شما در چه رده هایی فعالیت دارد و سوابقی از افتخارات تیم خود بیان کنید؟ تیم منتخب شهرستان زرین دشت نزدیک به ۱۰ سال سابقه در سوپر لیگ استان فارس دارد؟

که حاصل آن قهرمانی و نایب قهرمانی استان و صعود به بازی های مناطق کشوری در بندر عباس است. تیم ما به صورت خصوصی اداره میشود و هزینه های آن از طریق مدیر عامل تیم ابراهیم قائدی تامین می گردد. جا دارد از آقای قائدی بابت زحمات زیادی که برای تیم انجام می دهند تشکر نمایم.

۳- میانگین سنی تیم شما که در مسابقات جام سوپرجام رمضان لارستان شرکت نموده چند سال است؟ کوچکترین و بزرگترین بازیکن خود از لحاظ سنی معرفی بفرمایید؟

میانگین سنی تیم ما ۲۷ سال می باشد که متشکل از بازیکنان باتجربه و جوان های با انگیزه است‌. در این بین محمد بیضایی نژاد متولد ۱۳۶۷ با تجربه ترین بازیکن و محمد علی قربانی متولد ۱۳۸۰ کم سن ترین بازیکن ما هستند.

 ۴- هدف شما از حضور در مسابقات سوپرجام رمضان لارستان چه بوده و چه شد که تصمیم به شرکت در این مسابقات گرفتید؟ جهت آمادگی برای این مسابقات از چه زمانی شروع کردید؟

چون تیم ما هر سال در سوپر لیگ استان فعالیت دارد و آمادگی تیم در سطح مطلوب بود از یک ماه قبل ماه رمضان تصمیم به شرکت در مسابقات جایزه بزرگ لارستان گرفتیم. با توجه به هدف تیم و انگیزه ای که در وجود بچه ها و تماشاگرانمون می‌بینیم فینال مسابقات را در ذهن تصور می کنیم.

۵- نظر شما در مورد نقاط قوت و ضعف این مسابقات را بیان نمایید؟

لارستان با زیرساخت های خوبی که دارد می‌تواند تورنمتی که متشکل از بازیکنان تیم ملی و لیگ برتر است برگزار نماید در نتیجه توانایی تیم داری در سطح فوتسال ایران نیز در این شهرستان دیده می شود. مسابقات از نظر کیفیت در سطح بالایی برگزار می شود و از هیات فوتسال لارستان و جناب آقای جمال پور رئیس هیئت فوتسال کمال تشکر و قدر دانی دارم.

 ۶- بنظر شما برگزاری این مسابقات چه دستاوردهای را می تواند داشته باشد؟

دستاورد این مسابقات می‌تواند این باشد که بازیکنان لیگ برتری که شرکت می کنند از زیر ساختهای لارستان آگاه شوند و بازیکنان با کیفیت تیم هایی که در مسابقات شرکت کردند شناخته شوند و لارستان بتوند در سطح بالا و لیگ برتر ایران تیم داری کند.

۷- در خصوص امکانات مسابقات نظر شما چیست؟

لارستان امکانات زیادی دارد و مجتمع طوبی فوق العاده ساخته شده و می‌تواند پذیرای مسابقات و تورنمت های بزرگی باشد.

 ۸- برای ارتقا سطح فوتبال و فوتسال لارستان و استان فارس چه کاری باید صورت داد؟

نام لارستان الان در سطح کشور مطرح شده و کل کشور الان با لارستان آشنایی دارند. لارستان با امکانات بالایی که دارد الان باید در سطح کشور تیم داری و فعالیت کنید و حداقل یک تیم در لیگ برتر ایران داشته باشد. استان فارس استعداد های خوب و فوق العاده دارد لارستان می‌تواند در سطح کشور تیم داری کند و این استعداد های خوب فوتسالی را به تیم ملی و لیگ برتر معرفی کند.

 ۹- کلام پایانی ؟

ودر آخر از شما روزنامه میلاد لارستان که اخبار ورزشی را انعکاس می دهید و باعث بیشتر دیده شدن ورزش در منطقه می شوید تشکر میکنم و از مردم خوب لارستان و هیئت فوتبال و فوتسال لارستان که مسابقات خوبی را تدارک دیده اند و باعث پیشرفت فوتسال در جنوب کشور شده اند کمال تشکر و قدر دانی دارم .

 

به گزارش میلاد لارستان، مسابقات فوتسال جام رمضان لارستان در طول این ماه مبارک پس از افطار با برگزاری هر شب ۳ بازی در محل سالن بزرگ طوبی شهر لار دنبال می‌شود و تماشای این بازی‌ها برای عموم بانوان و آقایان آزاد است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین