شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

سومین گردهمایی مدیران و متخصصان در سالروز زلزله مرگ‌بار سال ۳۹ لار برگزار می‌شود

سومین گردهمایی مدیران و متخصصان در سالروز زلزله مرگ‌بار سال ۳۹ لار برگزار خواهد شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت سالروز زلزله…

سومین گردهمایی مدیران و متخصصان در سالروز زلزله مرگ‌بار سال ۳۹ لار برگزار خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت سالروز زلزله مرگبار سال ۱۳۳۹ شهر لار، سومین گردهمایی مسئولین و جمعی از معتمدین، دانشجویان و پژوهشگران و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان، فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۵:۳۰ همزمان با ساعت زمین لرزه در سال ١٣٣٩ در محل سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر لار برگزار می شود.

در این مراسم که با حضور داریوش دهقان فرماندار و ریس ستاد بحران شهرستان لارستان، معاونین وی، فرمانداران جنوب استان، بخشداران، شهرداران، دهیاران، شوراها و مسئولین برگزار خواهد شد، پژوهشگران ، تاریخ نویسان، اساتید دانشگاه و کارشناسان امر، چگونگی وقوع زلزله و خسارت های ناشی از آن را تحلیل و تعدادی از معتمدین و بازماندگان از آن زلزله به بیان خاطراتی از آن وقایع در سال ١٣٣٩ خواهند پرداخت.

از علاقه‌مندان برای شرکت در این گردهمایی دعوت به عمل می آید.

۶۴ سال پیش یعنی در اردیبهشت سال ۱۳۳۹ غرشی وحشتناک از عمق زمین بالا آمد، زلزله ای مهیب، دهشتناک و ویرانگر که تازیانه های بی رحمش بر عمق جان کهن دیار لارستان همچنان باقی است، رخ داد.

آن زلزله مهیب و دردناک بیش از ۴۰۰ نفر را به کام مرگ کشاند، بخش عظیم و حدود ۷۵ درصد خانه و کاشانه لارستان قدیم را ویران کرد و فاجعه ای دلخراش و جانکاه برای این دیار و مردمانش رقم زد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین