شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 12
با حضور مسئولین محلی و استانی صورت گرفت:

کلنگ زنی بوستان 50 هکتاری روستای کورده لارستان

میلاد لارستان: طی آئینی با حضور مدیران کل منابع طبیعی ومحیط زیست استان فارس، کلنگ احداث بوستان ۵۰ هکتاری روستای کورده لارستان به زمین زده شد.

طی آئینی با حضور مدیران کل منابع طبیعی ومحیط زیست استان فارس، کلنگ احداث بوستان ۵۰ هکتاری روستای کورده لارستان به زمین زده شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ در آئینی با حضور مهرزاد بوستانی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس، حمزه ولوی مدیر کل محیط زیست فارس و علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان کلنگ احداث بوستان روستایی در روستای کورده از بخش مرکزی لارستان به زمین زده شد.

در این مراسم، فرماندار ویژه لارستان در سخنانی اظهار داشت: سعی می شود کارها را به خود مردم واگذار شود، زیراکه هر وقت کارها به مردم واگذار شده، در آن موفقیت بیشتری حاصل شده است.

علی اکبر نجیب زاده افزود: روستای کورده از جمله روستاهایی است که در تمامی عرصه ها پیشتاز بوده است.

وی از مردم، خیرین و مسولین ذیربط خواست تا کمک کنند هر چه سریعتر این پروژه به بهره برداری برسد و مکانی تفریحی برای مردم فراهم شود.

معاون استاندار فارس در پایان سخنانش از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان و بخصوص اعضا شورا، مردم و خیرین کورده که در جهت ساخت این پارک اقدام می کنند؛ تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش میلاد لارستان، این بوستان و تفرجگاه در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار با کمک مردم و خیرین در ۳ کیلومتری روستای کورده ساخته خواهد شد.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۹:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین