پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 38
رئیس آموزش و پرورش اوز خبر داد:

اوز؛ میزبان مسابقات فوتسال دانش آموزی استان فارس

میلاد لارستان: رئیس آموزش و پرورش اوز، گفت: مسابقات فوتسال دانش آموزان مقطع اول متوسطه استان فارس از ۷ تا ۱۱ اردیبهشت به میزبانی اوز برگزار می شود.

رئیس آموزش و پرورش اوز، گفت: مسابقات فوتسال دانش آموزان مقطع اول  متوسطه استان فارس از ۷ تا ۱۱ اردیبهشت به میزبانی اوز برگزار می شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ رضایی رئیس آموزش و پرورش اوز در جلسه ای که به منظور هماهنگی در خصوص میزبانی این مسابقات در تالار آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: سی وششمین دوره مسابقات فوتسال دانش آموزان متوسطه مقطع اول یادواره زنده یاد خادمی(از مدیران سابق مدارس فیشور) از ۷ اردیبهشت ماه به مدت ۴ روز برگزار می گردد.

وی با اشاره به این که ۴۵۰ نفر در قالب: بازیکنان تیم ها،سرپرستان، هیئت اجرایی و داوران میهمان اوز هستند، این مسابقات را فرصتی برای معرفی اوز و توانمندی های آن معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: بخشداری، شورای شهر، شهرداری، دانشگاه پیام نور، اداره ورزش و جوانان، سپاه، هلال احمر، ارشاد، اصحاب رسانه ، اصناف و…آمادگی خود را برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات اعلام داشتند.

رضایی افزود: برای برگزاری این مسابقات مدیر کل آموزش و پرورش استان در اوز حضور خواهند داشت و بر برگزاری مراسم افتتاحیه در خورشان مردم اوز و اجرای برنامه هایی برای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان تاکید داشت.

خبرنگار: ابراهیم احمدی – اوز امروز

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین