یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

ناحیه صنعتی بیرم آماده جذب سرمایه‌گذار

  مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس همچنین اخیراً در سفر به لارستان بازدیدی از ناحیه صنعتی بیرم انجام داد که در این بازدید نیز از آمادگی این ناحیه صنعتی…

 

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس همچنین اخیراً در سفر به لارستان بازدیدی از ناحیه صنعتی بیرم انجام داد که در این بازدید نیز از آمادگی این ناحیه صنعتی برای جذب سرمایه‌گذار خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری ایرنا، عظیمی گفت: زیرساخت‌های تولید در این ناحیه صنعتی فراهم است و آماده استقبال از سرمایه‌گذاران هستیم؛ انتظار است سرمایه‌گذاران این منطقه از امکانات ایجاد شده برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی استفاده کنند.

وی درباره اجرای طرح خط انتقال برق ناحیه صنعتی بیرم گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده این طرح بزودی تکمیل می‌شود.

عظیمی همچنین از اجرای طرح شبکه داخلی برق با ۲میلیارد تومان اعتبار خبرداد و گفت: پیمانکار شبکه روشنایی نیز انتخاب شده و به زودی عملیات اجرایی پروژه را آغاز خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس یادآور شد: با انعقاد قرارداد باشرکت آبفا به میزان ۱۵ میلیارد ریال، آب مورد نیاز برای فاز نخست و گاز ناحیه صنعتی نیز تأمین شده و مشکلی برای جذب سرمایه‌گذار وجود ندارد.

به گفته عظیمی این ناحیه صنعتی با مساحت ۴۳ هکتار ظرفیت استقرار ۱۴۰ واحد صنعتی با پیش‌بینی اشتغال ۷۰۰ نفر را خواهد داشت و هم‌اکنون نیز ۲قرارداد سرمایه‌گذاری در ناحیه صنعتی بیرم منعقد شده و یک واحد تولیدی نیز به مرحله بهره برداری رسیده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ضمن بررسی پروژه‌های زیرساختی، از واحد صنعتی تولید نایلون و نایلکس در ناحیه صنعتی بیرم بازدید کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین