سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

نظر علاءالدین بروجردی درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی گفت: فکر نمی‌کنم از نصف ۸ ساعت کاری تعریف شده در هر روز بهره‌وری مثبت داشته باشیم؛ بنابراین…

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی گفت: فکر نمی‌کنم از نصف ۸ ساعت کاری تعریف شده در هر روز بهره‌وری مثبت داشته باشیم؛ بنابراین نباید صورت حساب مشکلات اقتصادی را پای تعطیل بودن یا نبودن یک روز گذاشت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خانه ملت، علاءالدین بروجردی، نماینده مردم لارستان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی درباره مصوبه تعطیلات دو روز آخر هفته و تأثیر آن در مسائل اقتصادی، عنوان کرد: درست است که مسئله اول مملکت اقتصادی است، اما باید دید بهره‌وری کاری در همین سیستم اداری حاضر ما و بسیاری از ادارات کشور چند ساعت است؟ فکر نمی‌کنم از ۸ ساعت کاری تعریف شده در هر روز، نصف آن را بهره‌وری مثبت داشته باشیم؛ بنابراین نباید صورت حساب مشکلات اقتصادی را پای تعطیل بودن یا نبودن یک روز گذاشت.

وی ادامه داد: البته از آنجا که بنده در مجلس قبل و در جریان جزئیات تصویب تعطیلات پایان هفته نیستم؛ اما در فرهنگ ما روز کاری پنجشنبه بیشتر مورد تایید و پذیرش است.

بروجردی در پاسخ به اینکه آیا طبق گفته فعالان اقتصادی تعطیلی روز شنبه به جای پنجشنبه برای کشور مفید‌تر است، گفت: نمی‌دانم محاسبات اقتصادی که در دلیل تعطیلی روز شنبه اعلام می‌شود، از کجاست اما برای تصمیم‌گیری در این مورد لحاظ کردن مسائل فرهنگی جامعه، حوزه علمیه، افکار عمومی و مشابه‌سازی‌هایی که بعضاً صورت می‌گیرد، هم اهمیت دارد و نمی‌شود آن‌ها را نادیده گرفت.

وی در پایان تصریح کرد: نظر شخصی بنده بر این است که اگر امر دایر بین شنبه یا پنجشنبه به عنوان روز کاری باشد، پنجشنبه مناسب‌تر است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین