یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 5 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

لارستان، میزبان آیت الله نوری همدانی خواهد بود

 میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از میزبانی لارستان طی روزهای آینده از مرجع عالی قدر حضرت آیت اله نوری همدانی خبر داد. به گزارش خبرنگار میلاد لارستان؛…

 میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از میزبانی لارستان طی روزهای آینده از مرجع عالی قدر حضرت آیت اله نوری همدانی خبر داد. به گزارش خبرنگار میلاد لارستان؛ پیش از ظهر امروز (شنبه) در جلسه شورای اداری لارستان که

به ریاست علی اکبر نجیب زاده، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و با حضور روسای ادارات این شهرستان تشکیل گردید، درباره آمادگی ادارات و اقشار مختلف مردم لارستان در استقبال از مرجع عالی قدر جهان تشیع حضرت آیت اله نوری همدانی بحث و گفتگو شد.

در این جلسه، نجیب زاده با اعلام این خبر که، آیت الله نوری همدانی، روز سه شنبه ساعت ۸ صبح از طریق فرودگاه بین المللی آیت اللهی(ره) وارد لارستان خواهد شد، اظهار کرد: در ابتدای ورود ایشان به لارستان، آیت الله نوری همدانی مورد استقبال عمومی در محل فرودگاه بین المللی لارستان قرار خواهند گرفت.

وی اهداف انجام این سفر را، دیدار عمومی با اقشار مختلف مردم در محل مسجد امام جعفرصادق(ع) در روز سه شنبه، عنوان و افزود: برنامه محوری حضور ایشان، دیدار با علمای تسنن و تشیع منطقه و آگاهی از وحدت بی نظیر مردم این شهرستان خواهد بود.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه این سفر به دعوت آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، دکتر احمدی استاندار فارس و سردار غیب پرور فرمانده سپاه فجر استان فارس، صورت خواهد پذیرفت، تصریح کرد: با توجه به کم سفر بودن مراجع و از طرفی انتخاب منطقه لارستان بزرگ به عنوان مقصد سفر، نشان از اهمیت نظر خاص علما به این منطقه بخاطر وحدت غیرقابل انکار بین اهل تشیع و تسنن این شهرستان به دلیل حضور علمای بزرگی همچون: حضرت آیت الله آیت اللهی و حضرت آیت الله سیدمجتبی موسوی لاری است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به تداوم برادری و وحدت مردم منطقه لارستان اعم از سنی و شیعه تأکید کرد: مسلماً با حضور علمای برجسته در خطه لارستان، نقش بزرگی در استمرار این وحدت خواهد داشت.

نجیب زاده در پایان سخنان خود، از مسئولین ادارات مستقر در لارستان خواست تا همکاریهای لازم با کمیته اجرایی و استقبال از حضرت آیت الله نوری همدانی را داشته باشند و مردم ولایی لارستان نیز، همچون گذشته با استقبال از این بزرگوار سنگ تمام بگذارند.

خبرنگار: حسن فراست

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین