یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

کلیه اعمال جراحی سر و گردن در بیمارستان امام رضا (ع) لار انجام می شود

  سرپرست مرکز آموزشی-درمانی امام رضا(ع) لارستان گفت: کلیه اعمال جراحی سر و گردن در بیمارستان امام رضا (ع) لار انجام می شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

 

سرپرست مرکز آموزشی-درمانی امام رضا(ع) لارستان گفت: کلیه اعمال جراحی سر و گردن در بیمارستان امام رضا (ع) لار انجام می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر مریم غفوری، با اعلام این خبر گفت: از اواخر خردادماه سال جاری و با همکاری کادر اتاق عمل و مسئولین وقت اتاق عمل بیمارستان امام رضا(ع)، به صورت جامع، انجام کلیه اعمال جراحی گوش و حلق و بینی و سر و گردن، از جمله: عملهای گوش و ماستوئیدکتومی و تیمپانوپلاستی، تومورهای زبان و حلق و بینی و غدد بناگوشی و تیروئیدکتومی، شکاف کام(لب شکری)، پولیپهای بینی، انواع سینوزیتها، باز کردن مجرای اشکی با دستگاه آندوسکوپ به روش بسته کم تهاجمی و کاملا به روز، کاشت پروتزهای گونه و چانه، و انواع زاویه سازی های فک و صورت بطور دائم و غیر قابل بازگشت و همچنین انواع شکستگی های فک و صورت توسط دکتر هدایت دهقانی، فوق تخصص سر و گردن و متخصص گوش حلق و بینی در این مرکز راه اندازی شده و صورت می پذیرد.

سرپرست بیمارستان امام رضا (ع) در ادامه افزود: خوشبختانه این اتفاق مورد استقبال بسیاری از مردم منطقه قرار گرفته و بیماران را از ارجاع به مرکز استان بی نیاز کرده، همچنین به دلیل کسب درصد بالای موفقیت در این زمینه، مورد استقبال ساکنین شهرستانهای اطراف و استانها همجوار ازجمله استان هرمزگان و بوشهر قرار گرفته است.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم با حمایتهای هرچه بیشتر مسئولین و خیرین سلامت و تأمین سایر اقلام مورد نیاز این حیطه، در راستای اهداف والای نظام و خدمت گزاری هر چه بیشتر و بهتر به هموطنان عزیز قدم برداریم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین