یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

نخستین دوره سوگواره عکس عاشورایی رستخیز+پوستر

فراخوان نخستین دوره سوگواره عکس عاشورایی رستخیز منتشر شد. به گزارش میلاد لارستان، نخستین سوگواره عکس عاشورایی رستخیز ویژه عکاسان جنوب استان فارس (شهرستان های لارستان، گراش، اوز، خنج، جویم،…

فراخوان نخستین دوره سوگواره عکس عاشورایی رستخیز منتشر شد.

به گزارش میلاد لارستان، نخستین سوگواره عکس عاشورایی رستخیز ویژه عکاسان جنوب استان فارس (شهرستان های لارستان، گراش، اوز، خنج، جویم، لامرد، مُهر و توابع آنها) برگزار خواهد شد. این رویداد به همت موسسه چهارسوق لارستان و با همکاری حوزه هنری استان فارس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان و انجمن عکس لار برگزار می گردد.

احمد نبی زاده دبیر این سوگواره با اشاره به اهمیت و تنوع آیین های عزاداری محرم در مناطق جنوب استان فارس گفت: ثبت جلوه های برگزاری این آیین ها، سند ارزشمندی برای انتقال این فرهنگ معنوی به آیندگان و نسل های بعد محسوب خواهد شد. از این رو هم افزایی عکاسان منطقه و شرکت در این رقابت با توجه به محورهای تعیین شده، فرصت مناسبی برای شناخت و معرفی بیشتر میراث معنوی این جغرافیا و گسترش بیشتر فرهنگ عاشورایی است.

عکاسان می توانند با توجه به قوانین مندرج در فراخوان سوگواره تا تاریخ ۱۴ شهریورماه از طریق سایت چارسوق لارستان به نشانی www.charsoughlarestan.ir اقدام به ارسال آثار خود نمایند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین