یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

رفع تصرف بیش از ۷ هکتار از اراضی ملی لارستان

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان گفت: تصرفات انفال و عرصه های منابع طبیعی که به صورت تسطیح و شخم و شیار زنی در بیش از ۷هکتار از پلاک…

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان گفت: تصرفات انفال و عرصه های منابع طبیعی که به صورت تسطیح و شخم و شیار زنی در بیش از ۷هکتار از پلاک کهنه علی آباد این شهرستان صورت گرفته بود ، با پیگیری یگان حفاظت و واحد حقوقی اداره از دست متصرفین آزاد و به بیت المال بازگردانده شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس در راستای حفظ و صیانت از حقوق بیت المال بیش از ۷هکتار از اراضی ملی لارستان از دست متصرفان آزاد و به بیت المال بازگردانده شد.

مسعود لادنی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان گفت: تصرفات انفال و عرصه های منابع طبیعی که به صورت تسطیح و شخم و شیار زنی در بیش از ۷هکتار از پلاک کهنه علی آباد لارستان صورت گرفته بود ، با پیگیری یگان حفاظت و واحد حقوقی اداره از دست متصرفین آزاد و به بیت المال بازگردانده شد.

وی تصریح کرد: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی با هرگونه تخلف اعم از تخریب و تصرف ، قطع درختان جنگلی و بوته کنی ، حمل چوب و زغال درختان جنگلی یا بهره برداری غیرمجاز از محصولات جنگلی و مرتعی به شدت برخورد خواهند کرد.

لادنی با اشاره به این که فرهنگ سازی و آموزش از عوامل مهم در حفظ انفال و عرصه های منابع طبیعی توسط مردم است افزود : طبیعت دوستان میتوانند درصورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف و آتش سوزی در اراضی ملی و حمل غیر مجاز محصولات جنگلی مراتب را از طریق تلفن ۱۳۹یا ۱۵۰۴یگان امداد جنگل و مرتع به این اداره اطلاع دهند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین