یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

نوجوان لارستانی نائب قهرمان شمشیربازی فارس شد

نوجوان لارستانی نائب قهرمان شمشیربازی فارس شد. به گزارش میلاد لارستان، پیکارهای شمشیربازی “استعدادهای برتر فارس، عصر جمعه ۱۲ مردادماه به کار خود پایان داد. این دوره از رقابت ها…

نوجوان لارستانی نائب قهرمان شمشیربازی فارس شد.

به گزارش میلاد لارستان، پیکارهای شمشیربازی “استعدادهای برتر فارس، عصر جمعه ۱۲ مردادماه به کار خود پایان داد. این دوره از رقابت ها که با حضور شمشیربازان پسر و دختر به ترتیب در روزهای ۱۱ و ۱۲ مردادماه در سالن “خانه شمشیربازی شیراز” برگزارشد با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

اختتامیه این دوره از رقابت ها با حضور سیدسعید سجادی معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان، محمدرضا خیراندیش رئیس هیئت شمشیربازی فارس، رامین ساعیان رئیس هیئت شمشیربازی شیراز، مربیان باشگاه ها، کادر داوری، مسئولین هیئت و نفرات شرکت کننده و اولیا انها برگزار شد.

شمشیربازان شرکت کننده در این مسابقات به نمایندگی از باشگاه های شمشیربازی سراسر استان نظیر؛ خانه شمشیربازی شیراز، باشگاه شمشیربازی ژوپین، باشگاه شمشیربازی عقاب، باشگاه شمشیربازی مهرآئین، آکادمی شمشیربازی لارستان و باشگاه شمشیربازی استهبان بر روی پیست حاضر شدند.

در پایان نفرات برگزیده اول تا سوم ضمن حضور بر سکوی قهرمانی، مدال و احکام خود را از دست مسئولین دریافت داشتند.

ابوالفضل جلوداری اپه یست لارستانی به نمایندگی از آکادمی شمشیربازی لارستان توانست نائب قهرمان اسلحه «اپه» این دوره از رقابت ها شود. جلوداری ضمن پیشتازی در جدول “پول” به فینال رسید و با چهار امتیاز کمتر از نفر اول، نائب قهرمان فارس در اسلحه اپه شده و مدال نقره را بر گردن اویخت.

محمدرضا خیراندیش رئیس هیئت شمشیربازی فارس ضمن تبریک به این ورزشکار لارستانی گفت: شمشیربازی ورزشی به غایت تکنیکی و تجهیزات محور بوده و موفقیت در ان متضمن صرف زمان و تجربه کافی جهت حضور در مسابقات است. شمشیربازی در لارستان در قیاس با شمشیربازی استان که قدمتی چهل ساله دارد رشته ای نوپاست. اما ورزشکار لارستانی توانست با تمرینات جدی زیرنظر مربی مجرب و اعتماد به نفسی مثال زدنی در رقابت های شمشیربازی فارس قدعلم کرده و نائب قهرمان استان شود.

گفتنی است نفرات برگزیده در این دوره از پیکارها به اردوی تیم شمشیربازی فارس جهت رقابت های ملی معرفی خواهند شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین