یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

با مشارکت خیرین راهساز جاده روستای دنگز بهسازی می‌شود

  مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت جاده روستای دنگز لارستان با مشارکت خیرین خبر داد . به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

 

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت جاده روستای دنگز لارستان با مشارکت خیرین خبر داد .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، حسن شبانی اظهار داشت : بهسازی و روکش آسفالت جاده دسترسی به روستای دنگز در شهرستان لارستان به‌ طول ۱۸ کیلومتر، هم اکنون عملیات تعریض و بهسازی در کلیه ی مسیر انجام شده و در گام نخست روکش آسفالت به طول ۵/۵ کیلومتر به پایان رسیده و مابقی در حال انجام است.

وی افزود : برابر تفاهم‌نامه های فی مابین اداره کل راه و شهرسازی لارستان با خیرین ، اجرای کامل زیرسازی و بخشی از روسازی جاده دنگز برعهده خیرین و کار اجرای آسفالت از سوی این اداره کل انجام و به بهره برداری خواهد رسید

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان تصریح کرد : طبق این مشارکت ، ۵۰ درصد هزینه انجام کار با خیرین و ۵۰ درصد دیگر از سوی اداره کل راه و شهرسازی لارستان به نمایندگی از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تامین خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد : در حال حاضر بیش از ۳۸۰ کیلومتر عملیات بهسازی ،احداث و ایمن سازی و … در قالب ۳۰ پروژه با اعتباری افزون بر ۵۰ هزار میلیارد ریال در قالب تفاهم نامه با خیرین در هفت شهرستان حوزه استحفاظی مابین این اداره کل و خیرین راهساز منعقد شده است .

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین