سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه اوزپس از ۲۴ سال مصوب شد

 سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه اوز از تصویب این دفتر درسازمان مدیریت و برنامه ریزی خبر داد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از اوز امروز،   محمدحسن خوشه…

 سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه اوز از تصویب این دفتر درسازمان مدیریت و برنامه ریزی خبر داد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از اوز امروز،   محمدحسن خوشه چین در جلسه شورای اداری اوز  با اعلام این خبر افزود: تصویب دفتر نمایندگی اوقاف اوز به عنوان تنها بخشی درکشور که دارای این دفتر است، به تصویب رسیده است و سیستم این دفتر باز شده است و روز به روز دسترسی به سایت و سیستم بیشتر می شود.

وی ابراز امیدواری کرد که تا ۲ ماه دیگر سیستم کاملا بازگشایی و دسترسی کامل صورت گردد. سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف اوز ضمن تقدیر از همکاری مردم با فرهنگ و صبور بخش اوز دراین مدت، مراتب سپاس خود را از همکاری فرماندار لارستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، شورای اسلامی شهر و بخش، امام جمعه، بخشداری و مدیر کل اوقاف استان در تصویب این دفتر،اعلام داشت.

IMG_9574

رحمانزاده از اعضای شورای اسلامی شهر نیز دراین جلسه با تقدیر از کسانی که در تصویب دفتر نمایندگی اوقاف اوز همکاری داشتند اعلام داشت: شورای اسلامی شهر و بخش اوز برای این موضوع پیگیری اساسی انجام داده و ضمن جمع آوری طوماری از مردم بخش وبردن آن به تهران ازطریق دفتر نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف پیگیر بوده است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین