یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

بیانیه مهم 350 نفر از علمای لارستان بزرگ+متن

نفر از علمای شیعه و اهل تسنت جنوب فارس در جریان دیدار با آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی، با امضای طوماری صدور حکم اعدام برای آیت‌الله شیخ باقر النمر را محکوم کردند. …

نفر از علمای شیعه و اهل تسنت جنوب فارس در جریان دیدار با آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی، با امضای طوماری صدور حکم اعدام برای آیت‌الله شیخ باقر النمر را محکوم کردند.  مسجد امام صادق (ع) لارستان امروز چهارشنبه ۳۰ مهر ماه شاهد صحنه‌هایی بی‌بدیل از همدلی و وحدت بین علمای شیعه

و اهل سنت بود. در این مراسم عبدالعزیز قاضی‌زاده مفتی اهل سنت جنوب فارس با قرائت آیه «وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ‌اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ‌تَفَرَّقُواْ» به وحدت بی‌بدیل شیعه و سنی در منطقه جنوب فارس اشاره کرد و اظهار داشت: حوزه علمیه لارستان با مدارس علوم دینی همکاری و تعامل داشته است. وی با اشاره به نقش پررنگ آیت‌الله آیت‌اللهی و آیت‌الله موسوی‌لاری در منطقه جنوب فارس بیان داشت: تاسیس مدرسه امام شافعی به تشویق آیت‌اللهی صورت گرفت. به گزارش میلادلارستان و به نقل از  روابط عمومی سپاه فجر استان فارس، مفتی اهل سنت جنوب فارس همچنین با ابراز خرسندی از حضور مرجع تقلید شیعیان در لارستان تقاضای حضور علما در این منطقه را خواستار شد و گفت: امیدواریم با وحدت فتنه‌ها را خاموش کنیم. در پایان دیدار صمیمانه، علمای تشیع و تسنن با امضای طوماری صدور حکم اعدام برای آیت‌الله شیخ باقر النمر را محکوم کردند.

همچنین به گزارش لادستان در این بیانیه آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر در آستانه ماه خون و قیام جریان وابسته به دستگاه ظلم و جور صیهونیزم بین الملل چهره نفاق خود را بیش از گذشته ظاهر کرده و در راستای ضربه زدن به بیداری اسلامی در منطقه مهم و استراتژیک خاورمیانه و جلوگیری از گسترش هر چه بیشتر آن روحانی مجاهد شیخ نمر باقرالنمر را پس از دو سال شکنجه و حبس به اعدام محکوم کرده اند.

سال هاست تفکر مسموم و تفرقه افکن وهابیت بلای جان اسلام و مسلمانان شده است و این گروه لجوج و متعصب به نام اسلام چه خدماتی که به اربابان صهیونیست و استعمارگر خود انعام نداده اند.

هنوز از صفحه ذهن تاریخ جنایات هولناک ،این وابستگان در عراق و سوریه و پاکستان و افغانستان و… که در حق انسانهای بیگناه اعم از شیعه و سنی روا داشته اند پاک نشده و جریان پلیدی همچون داعش و داعشیان در حال اجرای رسالت شیطانی خویش اند،که قاضیان خود را برای انحراف افکار عمومی دنیای اسلام و سنجش ظرفیت مسلمانان آزاده در تقابل مستکبرین عالم دست به چنین اقدام سخیفی زده اند.

سوال اینجاست چرا مدعیان حقوق بشر که در برابر اعدام قاچاقچیان و جانیان،سینه چاک کرده و فریاد دفاع از حقوق بشر آنان گوش فلک را کَر کرده است ،اکنون دم فروبسته اند و دربرابر این حکم قرون وسطایی اقدام موثری انجام نمی دهند.

مسلمانان آزاده در سراسر جهان اسلام بلاشک این اقدام ننگین را حربه ای برای شکستن وحدت و در راستای منافع کثیف صهیونیزم بین الملل دانسته و با بیداری و هوشیاری خود راه را بر این اقدام ضد حقوق بشری خواهد بست.

مردم منطقه لارستان بزرگ که به تعبیر ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای نماد و الگویی زیبا از وحدت میان شیعه و سنی را سالها در برابر دیدگان جهانیان و با تمسک به سنت نبوی اشدا علی الکفار و رحماء بینهم بوده و به نمایش گذارده و با وحدت مثال زدنی خود با حفظ آرامش منطقه توطئه های کثیف وحدت شکنان را خنثی نموده اند،ضمن اعلام انزجار از این عمل وحدت شکنانه جریان وابسته و پلید صهیونیستی اعلام میدارد .

این اقدام شرم آور لکه ننگ دیگری در کارنامه سیا و سراسر نکبت مرتجعین خواهد بود و نه تنها شعله خشن مسلمانان غیور عربستان را خاموش نخواهد نمود بلکه این شعله خشم روز به روز در منطقه شدت خواهد گرفت و اتش خشم مسلمانان غیور سراسر عالم و مردم لارستان بزرگ دامن پلید آنان را خواهد سوزاند.

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۷:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین