یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

جاده زاهدمحمود،ثمره تلاش شورا

جمعی از اهالی روستای زاهدمحمود با ارسال پیامی به میلادلارستان از زحمات شورای اسلامی این روستا در جهت پیگیری و حل مشکلات روستا تشکر کردند.  به گزارش میلادلارستان در این…

جمعی از اهالی روستای زاهدمحمود با ارسال پیامی به میلادلارستان از زحمات شورای اسلامی این روستا در جهت پیگیری و حل مشکلات روستا تشکر کردند.  به گزارش میلادلارستان در این پیام  مهترین فعالیت صورت گرفته توسط شورا  تلاش در راستای آسفالت جاده  هرمود-زاهدمحمود به طول۲۲کیلومتر بوده است.

  این جاده که با گذشت ۳۷ سال از انقلاب اسلامی، ۱۱ سال پیش کلنگ خورده و تنها پنج کیلومتر آن آسفالت و پانزده کیلومتر فقط زیرسازی شده بود. با روی کار آمدن دوره ی چهارم شورای اسلامی و پیگیری مجدانه  و همکاری مسئولان منطقه لارستان بزرگ در اسفند ماه ۱۳۹۳ به بهره داری کامل رسید.

Untitled
جاده آسفالته روستای زاهدمحمود علاوه بر تسهیل در عبور و مرور شهروندان و اهالی روستاهای همجوار،باعث شده است محصولات کشاورزی در مدت زمان کمتر و با کیفیت بهتر به بازار فروش ارسال شود. ضمنا در مواقع ضروری امکان حضور و رفت و آمد اورژانس ۱۱۵ به روستا جهت انتقال مصدومین تصادفات جاده ای، بیماران عقرب گزیدگی و …فراهم شده است. چه بسا که در سال های گذشته انجام موارد ذکر شده به سهولت امروزه صورت نمی پذیرفت.

19037
میلادلارستان نیز به مجموعه شورای اسلامی روستای زاهد محمود و تمامی مسئولان منطقه که در این خصوص تلاش نموده اند، خدا قوت می گوید.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۶:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “جاده زاهدمحمود،ثمره تلاش شورا”

  1. محمد شب خیز گفت:

    ممنون از میلاد لارستان و شورای اسلامی روستای زاهدمحمود آقایان حاج محمد زاهدی ، علی لاوری، اسحق دروند و دهیار محمد دروند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین