شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
در پیام مدیر آموزش و پرورش لارستان به مناسبت روز معلم آمده است:

خدمت به معلم خدمت به خوب دیدن، خوب شنیدن و خوب فهمیدن است

میلاد لارستان: معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان با صدور پیامی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم این روز را به همکاران خود تبریک گفت. در این پیام آمده است:

به گزارش میلاد لارستان؛ معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان با صدور پیامی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم این روز را به همکاران خود تبریک گفت. در این پیام آمده است:

در بــزم عشق شمــع فـروزان معلم است

مـــردم چو پیکرند اگر ، جان معلم است

مــــردم معـــادن زر و سیم اند در سرشت

جــویــای ایـن خزائـن پنهـان معلم است

هرگز گزافه نیست که گویم پس از خدای

آنکس که خلـــق می کند انسـان معلم است

معلم بهار مکرّر دانش است که باحضورحیاتبخش خویش زمستان نادانی راپایان میدهد.معمار اندیشه های ناب ومتعالیست که وقتی به سخن می ایستد پنجره های امیدرا می گشاید .وقتی مخاطبین رابمهمانی آینه ها دعوت میکند زلالی وصداقت را به بشرهدیه میکند.

به اشاره معلم است که مرز بین خلق الانسان من طین که نیمه ی حضیض بودن انسان است رابا بال…وَنفختُ فیه من روحی که گواه خدایی وعزیز بودن انسانست شناخته میشود.

خدمت به معلم خدمت به حس بلند پرواز و خدمت به خوب دیدن وخوب شنیدن وخوب فهمیدن است…معلم عزیزم !چه نامهاکه ازپرتو وجود تو نامی شده وچه نان ها که ازسفره بی بخل توتناول شده است.

تو را چه باک از سختی ها که تومعلم امید و بشارتی…ای ابر پرسخاوت دانش بازهم ببار تا نهال هایی که در زمین دانایی بادست تدبیرت کاشته ای ثمر دهند و توانایی رابه ارمغان آورند واین برترین پاداش معلمی است…آری تومثل نماز سرشار ازحضوری و مثل کتاب مالامال از آگاهی هستی.توراسپاس میگویم وبردستان باکفایتت بوسه تقدیس وتکریم می زنم.

اینجانب روز بزرگ و هفته بزرگداشت مقام معلم را به تمامی فرهنگیان ایران زمین، به ویژه فرهنگیان فرهیخته لارستان بزرگ تبریک و تهنیت عرض می نمایم و  توفیق روز افزون شما سنگربانان عرصه تعلیم و تربیت را از  درگاه حضرت احدیت مسئلت می نمایم .

محمد فیّاض پور

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین