دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
از خرداد ماه صورت می گیرد

انجام هفته‌ای ۴ پرواز ‌برای ارسال ‌تولیدات فارس‌ ‌به کشورهای حوزه خلیج فارس‌

میلاد لارستان: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: برای فعال شدن تجارت خارجی، محصولات استان فارس با کمک بخش خصوصی و سازمان توسعه تجارت ایران از خرداد ماه هفته‌ای ۴ پرواز ‌برای بردن بار از استان فارس به کشورهای حوزه خلیج فارس انجام می‌شود.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: برای فعال شدن تجارت خارجی، محصولات استان فارس با کمک بخش خصوصی و سازمان توسعه تجارت ایران از خرداد ماه هفته‌ای ۴ پرواز ‌برای بردن بار از استان فارس به کشورهای حوزه خلیج فارس انجام می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، در مراسمی با حضور علی یزدانی، معاون وزیر صنعت، «شاهپور قنبری» به عنوان مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان فارس معارفه و از خدمات علی صداقت‌پور تجلیل شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این مراسم اظهار داشت: در استان فارس به اندازه کافی شهرک‌ صنعتی وجود دارد و وقت آن رسیده که کمیت را کنار بگذاریم و با کمک هم بحث کیفی‌سازی را دنبال کنیم.

علی همتی با تاکید بر یافتن بازار‌های داخلی و خارجی برای تولیدات واحدهای صنعتی استان فارس گفت: برای فعال شدن تجارت خارجی محصولات استان فارس با کمک بخش خصوصی و سازمان توسعه تجارت ایران از خرداد ماه هفته‌ای ۴ پرواز ‌برای بردن بار از استان فارس به کشورهای حوزه خلیج فارس انجام می‌شود.

همتی با بیان اینکه استان فارس ظرفیت‌های لازم برای توسعه صنعتی را دارد افزود: در سال گذشته یک هزار و ۱۲۰ میلیون دلار از منابع صندوق توسعه ملی برای صنایع بزرگ استان فارس جذب شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس نیز در این مراسم با تاکید بر حل مشکل واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال استان فارس گفت: در ۶۱ جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان فارس مشکلات ۳۲۷ واحد صنعتی مشکل‌دار بررسی شده که مشکلات ۵۰ درصد رفع شده و ۲۱ درصد نیز در حال پیگیری است و مشکلات بقیه واحدها نیز در جلسات بعدی این کارگروه پیگیری می‌شود.

یدالله رحمانی از مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی ایران درخواست کرد که در اعطای تسهیلات و یارانه‌ها به ظرفیت بالای استان فارس توجه شود و از واحدهای صنعتی این استان حمایت ویژه شود.

وی همچنین خواستار توسعه خوشه‌های صنعتی در استان فارس شد و گفت: تاکنون ۲ خوشه صنعتی در این استان راه‌اندازی شده است، ۲ خوشه نیز در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد و امکان سنجی راه‌اندازی ۹ خوشه صنعتی دیگر نیز انجام شده است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین