شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

ارائه مقاله استاد دانشکده فنی و حرفه ای سما لارستان در کنفرانس بین المللی

مقاله استاد دانشکده فنی و حرفه ای سما لارستان در در کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی به صورت شفاهی ارائه شد. به گزارش میلادلارستان در دومین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی (ICWR2016) که در…

مقاله استاد دانشکده فنی و حرفه ای سما لارستان در در کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی به صورت شفاهی ارائه شد. به گزارش میلادلارستان در دومین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی (ICWR2016) که در تاریخ ۸ و ۹ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۵ در دانشگاه علم و فرهنگ تهران برگزار شد،  مقاله مهندس اکبری با عنوان Analysis of Social Networks Effects to Identify Opportunities for Entrepreneurship (تجزیه و تحلیل اثرات شبکه‌های اجتماعی برای شناسایی فرصت‌های کارآفرینی) به صورت شفاهی ارائه شد.

  783

دراین کنفرانس  پروفسور Amit Sheth، از دانشگاه Wright State آمریکا، استاد برجسته در بین ۱۰۰ دانشمند برتر کامپیوتر جهان، به ایراد سخنرانی پرداخت. از دیگر سخنرانان کلیدی کنفرانس، پروفسور Frank Z. Wang رئیس IEEE انگلستان و ایرلند و رئیس دانشکده رایانش دانشگاه کنت انگلستان بوده است.

782

لازم به ذکر است مقالات کنفرانس در پایگاه‌های استنادی جهان اسلام (ISC) و پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) نمایه خواهند شد. همچنین IEEE حمایت خود را از کنفرانس اعلام کرده است و مقالات انگلیسی به پایگاه IEEE Xplore جهت انتشار ارسال می‎شوند.

781

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۸:۰۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین