شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

برگزاری سفره رنگارنگ در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان

سفره رنگارنگ عنوان مسابقه ای بود که به همت حوزه دانشجويي ، فرهنگي دردانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از  آنا، در این مسابقه…

سفره رنگارنگ عنوان مسابقه ای بود که به همت حوزه دانشجويي ، فرهنگي دردانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از  آنا، در این مسابقه جالب و دیدنی، غذاها و دسرهای مختلفی را که از قبل به طور زیبایی توسط دانشجویان خواهر واحد تهیه و تزئین شده بود، در حضور مسئولین و دانشجویان داوری شد.

  IMG_004

IMG_006

IMG002
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لارستان  در جريان اين مسابقه با بيان اين موضوع كه هدف از برگزاري اين مسابقات ايجاد روحيه تعاون، شادابي و نشاط است، اظهار داشت:دانشجويان ما در كنار تحصيل و اموزش علمي ميبايست با انگيزه و شاداب باشند تا با روحيه اي مضائف دوران تحصيل را به پاين برسانند.

IMG_001

IMG_003

IMG009

دكتر مهدي مهدي زاده ادامه داد: در اين مسابقات برد يا باخت معني ندارد هدف يك رقابت دوستانه است تا در آينده در زندگي خود توانمندباشيد. وی تصريح نمود:برنامه هاي خوبي در ترم گذشته براي شما دانشجويان خواهر برنامه ريزي و اجرار گرديده بود و من اميد وارم با حركتي كه در اين حوزه ايجاد شده است فضا و مكاني مناسب براي شما فراهم شود و از فعاليت هاي موفق برنامه حداكثر استفاده را ببريد.

IMG007

IMG008

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین