جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

استاندار فارس در جمع منتخبین مجلس دهم چه گفت؟

ستاندار فارس گفت: به رغم تمام مشکلات، مانع و کاستی هایی که خصوصا در بخش اعتبارات وجود دارد اما افق های روشنی را پیش روی کشور مشاهده می کنیم. مهندس…

ستاندار فارس گفت: به رغم تمام مشکلات، مانع و کاستی هایی که خصوصا در بخش اعتبارات وجود دارد اما افق های روشنی را پیش روی کشور مشاهده می کنیم.
مهندس سید محمد علی افشانی،  در دیدار با ۱۸ نماینده منتخب مردم فارس در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه به مناطق محروم و روستاهای استان تاکید کرد و گفت: عدالت ایجاب می کند که در مقوله خدمت رسانی به تمام مناطق خصوصا مناطق روستایی و عشایری توجه داشته باشیم وی تصریح کرد: باید در تصمیم گیری ها و تقسیم اعتبارات به گونه ای عمل کنیم که دوردست ترین روستاهای استان هم بهره مند شوند.

gh

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، مهندس افشانی، توجه به مرکز استان و پیگیری جدی امور مربوط به آن را نیز به نوعی کمک به توسعه و پیشرفت تمام استان دانست و افزود: اگر به مرکز استان توجه می شود و تلاش می شود که سرمایه گذاری در آنجا انجام شود، این برای تمام استان، استان های همجوار و حتی کشورهای همجوار خواهد بود. وی گفت: بنابراین اگر در مرکز استان کاری انجام می شود، این بدان معنا نیست که تمام توجهات و ظرفیت ها معطوف به آنجا شده و از سایر مناطق و شهرستان ها غفلت شده است.

gh1
استاندار فارس، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت بخش قابل توجهی از مردم این استان در حوزه کشاورزی گفت: بر همین اساس، توجه به این بخش ضرورت استان است. مهندس افشانی افزود: وقتی تعداد زیادی از مردم استان در بخش کشاورزی مشغول فعالیت هستند، این بخش را نمی توان كنار گذاشت. وی، مشکل اصلی کشاورزی استان را بی آبی دانست و گفت: باید در زمینه آب زمان بگذاریم تا دولت به شکل ویژه یک پروژه تعریف کند که می تواند شامل سدسازی،انتقال آب از دريا، آبخیزداری، مکانیزه کردن کشاورزی و یا توسعه کشت گلخانه ای باشد. استاندار فارس، توسعه راه و راه آهن، ایجاد شهرک داروئی وایجاد شهرک گردشگری را نیز از دیگر اولویت های مهم استان اعلام کرد.

gh2وی، از نمایندگان مجلس خواست که برای کاهش فاصله بین سود سپرده و تسهیلات به عنوان بهترین گام براي بهبود سرمايه گذاري تلاش نمايند. وی افزود: امیدواریم تمام مسئولان اعم از مدیران اجرایی و نمایندگان مجلس در دوره خدمت و مسئولیت خود به گونه ای عمل کنند که در پایان آن رضایت خداوند و مردم تامین شود. در این جلسه ۱۸ نماینده منتخب مردم فارس در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز نظرات، پیشنهادات و راهکارهایی را ارائه کردند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “استاندار فارس در جمع منتخبین مجلس دهم چه گفت؟”

  1. لارستانی گفت:

    با توجه. به. اینکه. جو. غالب. در استانداری. ومجمع. نمایندگان. فارس. جو. اصلاح. طلبی. وهمسو. با. دولت. روحانی. است. نماینده. منطقه. بزرگ. لارستان. شامل. شهرهای. لار. گراش. خنج. اوز. و…….باید. هماهنگ. و متناسب. باید. شرایط. مملکت. درخواستهای. ومطالبات. مردم. را به. پیش. ببرند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین