چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6
امام جمعه لارستان:

امام خامنه ای نقشه های دشمنان را با یک سخنرانی خنثی می کنند

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان با اشاره به اقرار غربی ها به جایگاه اثرگذار رهبر معظم انقلاب اسلامی در معادلات ملی، منطقه ای و جهانی، گفت: امام خامنه ای یک سیاسیتمدار تراز اول است و ایشان می تواند نقشه های دشمنان را که با صرف بیشترین وقت، نیرو، هزینه و تفکر طراحی شده است را با یک سخنرانی خنثی و بی اثر کند.

امام جمعه لارستان با اشاره به اقرار غربی ها به جایگاه اثرگذار رهبر معظم انقلاب اسلامی در معادلات ملی، منطقه ای و جهانی، گفت: امام خامنه ای یک سیاسیتمدار تراز اول است و ایشان می تواند نقشه های دشمنان را که با صرف بیشترین وقت، نیرو، هزینه و تفکر طراحی شده است را با یک سخنرانی خنثی و بی اثر کند.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام و المسلمین سید مختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) و با برشمردن ویژگی های مذهبی، سیاسی، علمی و غیره آن بزرگوار، اظهار داشت: حضرت امام(ره) با ایجاد انقلاب اسلامی خط بطلانی بر تفکر غلط مستکبرین عالم کشیدند.

وی با بیان اینکه حضرت امام(ره) با تشکیل حکومت اسلامی دین را از مهجوریت خارج کرد، افزود: این مرجع عالی قدر دینی، روح خودباوری را در ملت مسلمان ایران دمید و راه صحیح ایستادگی، پیشرفت و دستیابی به علم را به مردم ایران و ملت مظلوم مسلمان جهان نشان دادند.

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه حضرت امام(ره) تفکر غرب زدگی را از ریشه زیرسوال بردند، تصریح کرد: در عصر معاصر شاهد پیشرفت، امید، توسعه در زمینه های علمی های نوین، مذهب و تفکر هستیم.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به بخشی از وصایای امام(ره) درخصوص روشن بینی و آگاهی به زمان، ادامه داد: انقلاب اسلامی نتیجه روشن بینی، شجاعت و تصمیم صحیح با توجه به مقتضیات زمان توسط امام خمینی(ره) با پشتیبانی مردم است.

حجت الاسلام موسوی یکی از ویژگی های بارز حضرت امام(ره) را شخصیت معنوی آن بزرگوار دانست و یادآور شد: امام خمینی(ره) با تکیه بر قدرت ایمان هیمنه آمریکا و استکبار را شکست و بارها فرمود که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی با اشاره به ویژگی های علمی حضرت امام(ره) و نام بردن از چند کتب تألیفی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، افزود: امام خمینی(ره) مدت زیادی را صرف مطالعه می کردند.

امام جمعه لارستان با تبریک چهاردهم خرداد ماه سالروز انتخاب امام خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب پس از رحلت امام خمینی(ره) و با اشاره به بیانات مراجع و بزرگان از این رخداد مهم در تاریخ ایران اسلامی، گفت: تقویت امام خامنه ای، تقویت نظام و انقلاب است.

وی با اشاره به اقرار غربی ها به جایگاه اثرگذار رهبر معظم انقلاب اسلامی در معادلات ملی، منطقه ای و جهانی، تصریح کرد: امام خامنه ای یک سیاسیتمدار تراز اول است و ایشان می تواند نقشه های دشمنان را که با صرف بیشترین وقت، نیرو، هزینه و تفکر طراحی شده است را با یک سخنرانی خنثی و بی اثر کند.

حجت الاسلام موسوی با گرامیداشت پانزدهم خردادماه سالروز قیام مردم شهرهای تهران، قم، مشهد، ورامین بر علیه حکومت شاهنشاهی، ادامه داد: پانزدهم خرداد ماه نخستین گام برای آغاز حرکت انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه لارستان خطاب به مسئولین برای شناسایی دغدغه های جوانان، گفت: دشمن توطئه های جدی برای انحراف در باورها و ارزش های جوانان و نوجوانان ما دارد و به همین دلیل مسئولین می بایست با برنامه ریزی ها اوقات فراغت این قشر مهم جامعه را به نحو صحیح پر کنند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین