سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

پیشرفت قابل توجه در ساخت بیمارستان 100تختخوابی خیرساز اوز

عملیات ساختمانی بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی اوز؛ خیریه یوسف راهپیما که حدود یک سال قبل آغاز شده بود به بتون ریزی  سقف دوم(طبقه همکف) ادامه یافت. به گزارش میلادلارستان وبه نقل…

عملیات ساختمانی بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی اوز؛ خیریه یوسف راهپیما که حدود یک سال قبل آغاز شده بود به بتون ریزی  سقف دوم(طبقه همکف) ادامه یافت.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از اوز امروز مهندس مسعود کراماتی نماینده کارفرما در این باره گفت: فنداسیون بیمارستان که بیشترین حجم کار را می برد انجام شده و سفت کاری طبقه زیر زمین به متراژ ۳ هزار متر مربع به اتمام رسیده و طبقه همکف به متراژ حدود ۳ هزار و پانصد متر مربع نیز در مرحله پایانی است.

IMG_0273-207x216

مهندس کراماتی در مورد نقشه بیمارستان نیز اظهار داشت: این بیمارستان در ۵ طبقه ساخته می شود. شرق طبقه زیر زمین به بخش های: رادیولوژی، آزمایشگاه و اندوسکوپی و غرب آن به بخش های خدماتی رختشویخانه و انبار اختصاص یافته است. در ضلع شرقی طبقه همکف بخش اورژانس و در ضلع غربی آن درمانگاه ها دایر می شوند. طبقه اول شامل : اتاق عمل در شرق و زایشگاه در غرب است. در طبقه دوم بخش سی سی یو و سالن اجتماعات و بخش اداری استقرار می یابند. طبقه سوم شامل بخش های بستری کودکان و زنان است . در طبقه چهارم نیز ۲ بخش بستری که هر کدام دارای ۲۳ تخت هستند، مستقر می شوند.

IMG_0265-300x225

مهندس راه انجام رئیس کارگاه شرکت سرزمین ساز که پیمانکار ساخت بیمارستان است، دز سخنانی زیر بنای کل بیمارستان را حدود ۱۳ هزار و ۷۰۰ مترمربع اعلام داشت و افزود  با توجه به اجرای فنداسیون که وقت زیادی رابه خود اختصاص داده، امید می رود تا پایان سال جاری سفت کاری بیمارستان به اتمام برسد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین