پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
طی ساعات گذشته رخ داد:

کشف حدود یک تن مواد مخدر در لارستان!!

رمانده انتظامی فارس گفت: ماموران این نیرو در ۲۴ ساعت گذشته ۹۲۷ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر  لارستان کشف کردند. به گزارش میلادلارستان وبه نقل از ایرنا و  معاونت…

رمانده انتظامی فارس گفت: ماموران این نیرو در ۲۴ ساعت گذشته ۹۲۷ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر  لارستان کشف کردند. به گزارش میلادلارستان وبه نقل از ایرنا و  معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی افزود: ماموران انتظامی لارستان،‌ هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده بندرعباس به سمت لارستان، به یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا شک و آن را متوقف کردند. وی بیان کرد: در بررسی مدارک و بارنامه خودرو یاد شده‌ مشخص شد این تریلر حامل قطعات الکترونیکی است که از بندرعباس به مقصد بروجن در استان چهار محال و بختیاری بارگیری و پلمب شرکتی که محموله را بارگیری کرده مخدوش شده است.

فرمانده انتظامی فارس گفت: در بازرسی از داخل کانتینر این تریلر ۸۴۰ کیلوگرم تریاک که در ۲۸ عدد گونی در بین قطعات الکترونیکی جاسازی شده بود، کشف و راننده خودرو دستگیر شد. گودرزی اظهار داشت: همچنین ماموران انتظامی شهرستان لارستان از دو دستگاه خودرو سمند ۴۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و در ارتباط با این مواد سه نفر را دستگیر کردند. این مقام انتظامی افزود: در یک عملیات دیگر نیز ماموران پس از شناسایی یک قاچاقچی موادمخدر، در بازرسی از دو دستگاه خودرو جک و وانت بار که در منزل او در شهرستان لارستان پارک و مواد مخدر در آن جاسازی شده بود، ۳۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند و پنج نفر در ارتباط با این مواد افیونی دستگیر شدند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین