شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
امام جمعه لارستان مطرح کرد

و مسئولین باید در راستای خواست عمیق مردم برنامه ریزی کنند

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان مطرح کرد

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه اصل نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند، خاطر نشان کرد: اعتقاد، اهداف، ارزش ها و منافع مردم اصل است و مسئولین باید در راستای خواست عمیق مردم برنامه ریزی کنند و گام بردارند.

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه اصل نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند، خاطر نشان کرد: اعتقاد، اهداف، ارزش ها و منافع مردم اصل است و مسئولین باید در راستای خواست عمیق مردم برنامه ریزی کنند و گام بردارند.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی اولین هفته از ماه مبارک رمضان در جمع نمازگزارن روزه دار در مسجد جامع شهر لار با اشاره به برکات و فضائل این ماه، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، ماه رحمت الهی است و همه مسلمین باید به بهترین وجه ممکن از برکات آن بهره مند شوند و از خداوند متعال طلب بخشش و رحمت کنند.

وی با اشاره به بخشهایی از سخنان اخیر مقام معظم رهبری درخصوص شاخصه های انقلابی بودن، افزود: نخستین شاخصه ای که حضرت امام خامنه ای در زمینه ویژگی های یک فرد انقلابی مطرح کردند، پایبندی به مبانی و ارزش های انقلاب اسلامی است.

امام جمعه لارستان اعتقاد به اسلام ناب در مقابل اسلام آمریکایی را از اصلی ترین نکته شاخصه پایبندی به مبانی و ارزش های انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: به فرموده رهبر انقلاب، اسلام آمریکایی دو شاخه اسلام متحجر و اسلام سکولار دارد که استکبار از هر دوی این موارد حمایت می کند.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه اصل نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند، خاطر نشان کرد: اعتقاد، اهداف، ارزش ها و منافع مردم اصل است و مسئولین باید در راستای خواست عمیق مردم برنامه ریزی کنند و گام بردارند.

وی با بیان اینکه پیشرفت، تحول و تکامل از دیگر ارزش های انقلابی گری است، ادامه داد: حمایت از محرومان و مظلومان داخلی و جهانی می بایست در یک فرد انقلابی تبلور یابد.

موسوی با اشاره به اینکه بنا به فرموده حضرت آیت الله خامنه ای مبنی بر اینکه هدف گیری مستمر آرمانها و همت بلند برای رسیدن به آنها دومین شاخصه یک فرد انقلابی است، افزود: نباید در هیچ وضعی از پیگیری اهداف بزرگ انقلاب منصرف شد.

امام جمعه لارستان تشکیل تمدن بزرگ اسلامی را از اهداف طولانی مدت انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: تنبلی، محافظه کاری و ناامیدی نقطه مقابل هدف گیری مستمر آرمانهاست.

وی بیان کرد: معنای دقیق استقلال سیاسی این است که فریب شیوه های مختلف دشمن را نخوریم و در هر دوره ای مقابل توطئه های دشمنان منطقه ای و جهانی باشیم.

حجت الاسلام موسوی استقلال فرهنگی را یکی دیگر از شاخصه های یک فرد انقلابی عنوان و تصریح کرد: انتخاب سبک زندگی اسلامی ایرانی را با توجه به پیشینه تاریخی درخشان ایرانیان و تلفیق آن با مبانی اسلامی تمدنی بزرگ و اثرگذار را تشکیل داد.

وی استقلال اقتصادی به معنای هضم نشدن در اقتصاد جهانی است که تنها راه دستیابی به اقتصادی خودکفا و پایدار، جامه عمل پوشاندن به مبانی اقتصادی مقاومتی است، یادآور شد: حساسیت در مقابل دشمن از دیگر شاخصه های یک فرد انقلابی است که باید به مثابه جبهه جنگ دشمن را تحلیل کرد و آن را شناخت.

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه دشمن به طور قطع با ما کنار نخواهد آمد زیرا که با کشور و ملت ما مشکل عقلانی دارد، افزود: با تحقق تقوای دینی، تقوای سیاسی نیز متبادر خواهد شد و انسان از لغزشگاه ها رهایی می یابد.

وی با بیان اینکه در ابتدای ماه جاری دبیرکل سازمان ملل با محکوم کردن رژیم عربستان و ائتلاف وابسته به آن به جرم کودک کشی نشانه رسوایی مدعیان حقوق بشر است، تصریح کرد: طی پانزده ماه حمله عربستان به کشور و مردم مظلوم یمن بیش از ۱۰ هزار کودک کشته و مجروح شده اند.

حجت الاسلام موسوی با ابراز تأسف از چرخش زودهنگام سازمان ملل متحد در خروج نام کشور عربستان و حامیان آن از لیست کودک کشی، بیان کرد: این جای تأسف دارد که بنا به اذعان دبیرکل سازمان ملل به جهت وابستگی مالی این سازمان به دلارهای نفتی عربستان مجبور به خروج نام این کشور از زمره کشورهای ضد حقوق بشر شده است.

امام جمعه لارستان بنا به آیات قرآنی و تأکیدات مقام معظم رهبری می بایست از همه لحاظ کشور خود را قوی، مستقل و از تعرضات بیگانگان بیمه کرد، گفت: نباید با عقب نشینی در مقابل دشمنان از خود ضعف نشان دهیم.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۶:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین