سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
امام جمعه اهل سنت پارسیان با اشاره به موضوع الحاق بیان داشت:

مسؤولین استان فارس بر دردها و استرس‌های ما افزوده‌اند

امام جمعه اهل سنت پارسیان با اشاره انتزاع پنج روستای پارسیان و الحاق به لامرد فارس گفت: مسؤولین استان فارس به‌جای اینکه کاری کنند تا در این ماه مبارک از…

امام جمعه اهل سنت پارسیان با اشاره انتزاع پنج روستای پارسیان و الحاق به لامرد فارس گفت: مسؤولین استان فارس به‌جای اینکه کاری کنند تا در این ماه مبارک از حسن اخلاق و رفتارشان برخوردار باشیم بر دردها و استرس‌های ما افزوده‌اند.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از فارس از پارسیان، شیخ احمد خنجی  در جمع روزه‌داران با اشاره به مصوبه ناعادلانه و غیرکارشناسی انتزاع پنج روستا و الحاق به لامرد فارس اظهار داشت: هنوز دوستان ما در پی آنند که این مصوبه ناعادلانه را عملی کنند، دوستانی که در همجواری ما در استان فارس قرار دارند به‌جای اینکه بتوانند در این ماه مبارک از حسن اخلاق و رفتارشان برخوردار باشیم بر دردها و استرس‌های ما افزوده‌اند.

وی افزود: اخیرا مسؤولین فارس به نمایندگان و عوامل اداری خود نامه‌ای نوشته‌اند که بروید روستاه‌های پارسیان را برای خدمت‌رسانی به استان فارس از هرمزگان جدا کنید تا این استان به دریا راه یابد.

امام جمعه اهل سنت پارسیان خطاب به استاندار و مسؤولین فارس گفت: اگر دغدغه خدمت به خلق دارید بروید روستاهای اطراف شیراز و لامرد را آباد کنید که از امکانات و حتی از نعمت مسکن محرومند و مردم آن سرازیر این منطقه هستند.

خنجی ادامه داد: به‌حمدالله مردم ما به‌ویژه پنج روستا از امکانات و نعمت‌های الهی برخوردارند و نیازی نیست شما خدمتی در این زمینه انجام دهید و بنده به‌عنوان خادم مردم پارسیان اعلام می‌کنم که ما را به خیر شما نیازی نیست، شر مرسانید.

وی در ادامه ضمن تشکر از تلاش‌ها و زحمات خستگی‌ناپذیر استاندار هرمزگان در مخالفت با الحاق گفت: از استاندار هرمزگان و مسؤولین استانی می‌خواهیم از وجب به وجب استان نگهبانی و پاسداری کنند و نگذارند این مردمی که با وحدت، اتحاد و با انس و الفت در کنار هم زندگی می‌کنند به وسیله یک مصوبه غیرکارشناسی و ناعادلانه از هم پاشیده شوند و هر روز به ویژه در ماه مبارک اعصاب و روان مردم را بهم بزنند.

امام جمعه اهل سنت پارسیان ادامه داد: مردم منطقه با رای قاطع خود دولت تدبیر و امید را برگزیدند تا حرف مردم را شنوا باشند و خواسته‌هایشان را گوش دهند و از رئیس جمهور محترم خواهانیم همانطور که در سفر خود به هرمزگان وعده دادند با بازنگری و بررسی کارشناسی در مصوبه‌ای که در اواخر دولت نهم و دهم بدون در نظر گرفتن حقوق مردم مصوب شده تجدید نظر نموده و برای همیشه این مصوبه را لغو کنند و ان‌شاءلله که به این وعده عمل شود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۸:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “مسؤولین استان فارس بر دردها و استرس‌های ما افزوده‌اند”

  1. لامرد گفت:

    امام جمعه باید عامل اتحاد باشه نه تفرقه.
    دو هفته قبل که مسولای لامرد رفتند به ۵ روستا با استقبال اعضای شورای روستا مواجه شدن و مطمینا مردم هم خوشحالن.

  2. ناشناس گفت:

    ان محدوده جزه مناطق حفاظت شده است . با وحود تاکید مقام معظم رهبری به جفظ محیط زیست و لی مشخص است که وقتی پای منافع شحصی درمیان باشد حرف رهبر هم ؛خریداری نارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین