شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
آیت الله دستغیب:

نمایندگان در جهت جبران عقب‌ماندگی‌ استان فارس تلاش کنند

میلاد لارستان: تولیت معظم آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با تاکید بر اینکه تلاش نمایندگان فارس در مجلس باید وحدت و همدلی برای جبران عقب‌ماندگی‌های استان باشد گفت: مسائل استانی و شهرستانی در راس امور نمایندگان قرار گیرد.

 تولیت معظم آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با تاکید بر اینکه تلاش نمایندگان فارس در مجلس باید وحدت و همدلی برای جبران عقب‌ماندگی‌های استان باشد گفت: مسائل استانی و شهرستانی در راس امور نمایندگان قرار گیرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله علی اصغر دستغیب اظهار داشت: در وضعیت و شرایط فعلی باید در جهت منافع مردم تلاش کرد و بدون شک نیز  رضای خدا در این است.

وی گفت: گام نخست در مجلس وحدت و یکپارچگی با محوریت ولایت، گام دوم التزام نسبت به مساله فرهنگ و گام سوم مساله اقتصاد است و این سه اصل باید به عنوان یک اصل اساسی و خط مشی مورد توجه نمایندگان مجلس قرار گیرد.

تولیت معظم آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) افزود: حفظ وزانت مجلس نیز باید مورد توجه قرار گرفته و از پرداختن به برخی مسائل که انعکاس آن تا حدودی وهن ایجاد می‌کند پرهیز شود.

وی خطاب به نماینده سپیدان گفت: اختلاف نظرها حتی‌الامکان با متانت و تدبیر به وحدت رویه تبدیل شود تا موضوع تبادل افکار که موجب رای صائب است به خوبی محقق شود.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: از لحاظ استانی نیز در زمینه‌های مختلف هنوز عقب‌ماندگی‌هایی وجود دارد و باید در این دوره تلاش کرد تا جبران گذشته‌ها شود.

دستغیب خاطرنشان کرد: انتظار است نمایندگان استان با روابط نزدیک‌تر، همدلی بیشتر و هم‌فکری بتوانند مشکلات استان را تا حدی که مقدور و ممکن است حل کنند.

مسئول حوزه علمیه رضویه شیراز با تاکید بر اینکه توجه به مسائل مردم و رفع مشکلات در مجلس یک وظیفه است گفت: نمایندگان مردم استان فارس باید هم به مسائل ملی و هم جنبه‌های استانی و شهرستان‌ها توجه داشته و در حد امکان رسیدگی کنند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۵:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین