سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان خبر داد:

برگزاری مسابقات جام رمضان در بیش از 16 نقطه شهرستان لارستان

میلاد لارستان: رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از برگزاری مسابقات جام رمضان در ۶ بخش و بیش از ۱۰ روستای این شهرستان در رشته های والیبال، فوتبال، تنیس روی میز، بسکتبال بانوان و بدمیتون با حضور بیش از ۲ هزار ورزشکار خبر داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از برگزاری مسابقات جام رمضان در ۶ بخش و بیش از ۱۰ روستای این شهرستان در رشته های والیبال، فوتبال، تنیس روی میز، بسکتبال بانوان و بدمیتون با حضور بیش از ۲ هزار ورزشکار خبر داد.

محمدحسن طیبی در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای خودسازی است، اظهار داشت: انسان می تواند در این ماه با برکت علاوه بر تهذیب نفس و بالابردن معنویت خود، با انجام صحیح و به موقع ورزش به تقویت قوای جسمی بپردازد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با بیان اینکه امسال نیز همچون سالیان گذشته مسابقات جام رمضان در رشته های مختلف ورزشی در این شهرستان در حال برگزاری است، افزود: این مسابقات با هدف پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و همچنین افزایش احساس لذت از ورزش در این ماه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مسابقات جام رمضان در مراکز بخش ها و بیش از ۱۰ روستای شهرستان لارستان در رشته های والیبال، فوتبال، تنیس روی میز، بسکتبال بانوان و بدمیتون در حال برگزاری است.

طیبی با بیان اینکه این مسابقات در شهر لار در سالن های تختی، شهدا و تسلیم در حال برگزاری است، ادامه داد: در مراکز بخش های لارستان مسابقات جام رمضان در سالن های اختصاصی اداره ورزش و جوانان و در روستاها نیز در مدارس یا زمین های ورزشی برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان اضافه کرد: در مجموع مسابقات امسال، بیش از ۱۶۰ تیم با ۲ هزار ورزشکار، کادر فنی، مسئولین برگزاری، داوران و غیره درگیر رقابت های ورزشی سالم هستند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین