شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
سال گذشته صورت گرفت:

کشف بیش از 8 تُن انواع مواد مخدر در لارستان/427 نفر دستگیر شدند

میلاد لارستان: فرمانده نیروی انتظامی لارستان با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۸ تُن و نیم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شده است، تصریح کرد: در همین زمینه، ۴۲۷ نفر دستگیر شده و ۳۴۵ پرونده قضایی برای این افراد تشکیل شده است.

فرمانده نیروی انتظامی لارستان با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۸ تُن و نیم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شده است، تصریح کرد: در همین زمینه، ۴۲۷ نفر دستگیر شده و ۳۴۵ پرونده قضایی برای این افراد تشکیل شده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ سرهنگ حسین دیندارلو صبح امروز در نشست خبری که صبح امروز به مناسبت پنجم تیرماه روز جهانی مواد مخدر در دفتر فرماندار ویژه لارستان برگزار شد، با اشاره به معضلات گسترده مواد مخدر برای کشورها، اظهار داشت: زمینه اولیه بروز بیشتر جرم و جنایت ها به مواد مخدر و مصرف آن باز می گردد.

وی با بیان اینکه کشور ایران در مجاورت کشورهای تولیدکننده مواد مخدر و در مسیر انتقال آن قرار دارد، افزود: وظیفه مسئولین و ارگان ها امنیتی و خدماتی برنامه ریزی در خصوص پیشگیری و مقابله از حمل و مصرف مواد مخدر و همچنین درمان معتادین است.

فرمانده نیروی انتظامی لارستان با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۸ تُن و نیم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شده است، تصریح کرد: در همین زمینه، ۴۲۷ نفر دستگیر شده و ۳۴۵ پرونده قضایی برای این افراد تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه در طول سال گذشته بیش از ۱۲۰ دستگاه انواع خودروی حامل مواد مخدر سبک، سنگین و موتور سیکلت کشف و ضبط شده است، ادامه داد: در سال جاری نیز نیروی انتظامی با تمام توان به مقابله با سوداگران مرگ خواهد پرداخت.

رئیس کمیته مقابله با مواد مخدر شهرستان لارستان، بیان کرد: در سه ماهه ابتدایی امسال، بیش از ۲ تُن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۱۱۳ نفر نیز در این راستا دستگیر شده اند.

وی با بیان اینکه طرح های مختلفی برای مقابله با خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان لارستان توسط نیروی انتظامی در نظر گرفته شده است، یادآور شد: نقاطی که دارای آلودگی بیشتری است، شناسایی شده و در همین رابطه علاوه بر جمع آوری توزیع کنندگان، کار سالم سازی محیط نیز در دستور کار قرار گرفته است.

دیندارلو با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در سطح کشور در جهت مقابله با پدیده شوم مواد مخدر بیش از ۳ هزار شهید تقدیم کرده است، افزود: در این رابط، بیش از ۱۲ هزار جانباز در راه مبارزه با مواد مخدر از سوی نیروی انتظامی صرف امنیت کشور شده است.

فرمانده نیروی انتظامی لارستان با تأکید بر اینکه برای مقابله با معضلات مواد مخدر نیازمند یک عزم ملی و ورود همگانی همه اقشار جامعه است، گفت: می توان با آگاه سازی توسط رسانه ها، تربیت صحیح فرزندان، آموزش دانش آموزان، فعالیت های فرهنگی و غیره نسبت جلوگیری از رشد استفاده از مواد مخدر مبادرت کرد.

وی با ابراز خرسندی از وضعیت مطلوب و سالم فضای شهر لار درخصوص مصرف مواد مخدر، تصریح کرد: شهرستان لارستان به نسبت شهرهای دیگر به دلیل فضای معنوی و فرهنگ عمومی مردم کمتر دچار مصرف مواد مخدر شده است.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین