پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 22

ساختمان جدید اداره کل راه و شهرسازی لارستان دردست ساخت است

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی لارستان اظهار داشت:پس از ادغام دو وزارتخانه راه و ترابری ومسکن و شهرسازی و تغییر اداره کل به راه و شهرسازی،…

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی لارستان اظهار داشت:پس از ادغام دو وزارتخانه راه و ترابری ومسکن و شهرسازی و تغییر اداره کل به راه و شهرسازی، مشکل کمبود فضا بیش از پیش احساس می‌شد و به همین دلیل ساختمان جدید اداره کل در دست ساخت است.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان،  مهندس نصرالله شاکری افزود: از سال ۱۳۶۲ که اداره راه وترابری لارستان به اداره کل ارتقا یافته فضای اداری آن متناسب با نمودار سازمانی توسعه نیافته است.

وی ادامه داد:هر چند با اعتبارات اندک، ساختمان اداره کل به ‌صورت پراکنده اضافه شده ولی پاسخگوی نیاز اداره نبوده است. شاکری با اشاره به عمر زیاد ساختمان کنونی و نداشتن ظاهر مناسب، ادامه داد: برای تأمین فضای مورد نیاز و افزایش انگیزه کاری در کارکنان و نیز تکریم ارباب رجوع ساختمان جدید احداث می‌شود.

شاکری زیربنای ساختمان جدید را ۶۰۰۰ متر مربع ذکر کرد که در چهار طبقه با فضای اداری و سالنی با ظرفیت ۴۴۰ نفر در فضا و محوطه کنونی اداره کل راه و شهرسازی در حال ساخت است.
وی گفت: به دلیل کمبود اعتبار فعلا فاز یک ساختمان با مشخصات فوق ساخته می‌شود و امیدواریم با حمایت وزارت راه و شهرسازی این پروژه هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین