یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان لارستان

40 زندانی جرائم غیرعمد در لارستان چشم انتظار کمک خیرین

میلاد لارستان: مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان لارستان با بیان اینکه هم اکنون۴۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان لارستان چشم انتظار کمک خیرین هستند، گفت: کل مبلغ بدهی این زندانیان، ۵ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان لارستان با بیان اینکه هم اکنون۴۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان لارستان چشم انتظار کمک خیرین هستند، گفت: کل مبلغ بدهی این زندانیان، ۵ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است.

عشرت جهاندیده در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه هرساله همزمان با ماه مبارک رمضان جشن گلریزان به مناسبت آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی در لارستان برگزار می شود، اظهار داشت: جشن گلریزان امسال، روز دوشنبه ۳۱ خردادماه ۹۵ مصادف با شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) از ساعت ۱۸ در تالار وحدت شهر لار برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون۴۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان لارستان چشم انتظار کمک خیرین هستند، افزود: کل مبلغ بدهی این زندانیان، ۵ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان لارستان بیان کرد: در سال گذشته با کمک یک میلیارد ریالی خیرین و افزایش چند برابری این مبلغ توسط ستاد دیه، تعداد ۲۰ نفر از زندانیان محکوم مالی از زندان لارستان آزاد شدند.

جهاندیده ادامه داد: درحال حاضر بیشترین مبلغ بدهکاری مربوط به یک زندانی بدهکار مالی به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان است که به مدت ۷ سال در زندان به سر می برد وکمترین مبلغ بدهکاری نیز مربوط به یک زندانی با مبلغ ۲ میلیون و۷۰۰ هزارتومان است که نزدیک به ۳۰ روز از زندانی شدنش می گذرد.

این عضو شورای حل اختلاف با اشاره به اینکه به دلیل میزان بالای بدهی زندانیان و همچنین تعداد آنان، منابع مالی برای آزادسازی آنان تأمین نشده است، تصریح کرد: انتظار ما از مردم نیکوکار استان فارس این است که در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند و بدانند که کمک به زندانیان جرایم غیرعمد و خانواده آنان کمتر از سایر امور خیر نیست.

وی با بیان اینکه محکومان مالی و جرایم غیرعمد، بزهکار نیستند، تأکید کرد: اگر این زندانیان حمایت نشوند خانواده های آنان نیز گرفتار و در معرض آسیب قرار می گیرند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۹:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین