جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

کشف260 میلیون ریالی برنج و نوشیدنی قاچاق

فرمانده نیروی انتظامی لارستان از كشف دو محموله كالای قاچاق به ارزش ۲۶۰ میلیون ریال  خبر داد. سرهنگ حسین دیندارلو گفت: ماموران پلیس آگاهی در جاده لارستان به سمت شیراز…

فرمانده نیروی انتظامی لارستان از كشف دو محموله كالای قاچاق به ارزش ۲۶۰ میلیون ریال  خبر داد. سرهنگ حسین دیندارلو گفت: ماموران پلیس آگاهی در جاده لارستان به سمت شیراز به یك دستگاه كامیون ایسوزو مشكوك شدند. وی ادامه داد: پس از متوقف كردن خودرو در بازرسی از آن مشخص شد،‌ خودرو حامل كالای قاچاق از نوع برنج فاقد مدارك مثبته گمركی است.
فرمانده نیروی انتظامی  لارستان افزود: در عملیات جداگانه دیگری ماموران به یك دستگاه خودرو پژو پارس مشكوك و پس از متوقف كردن خودرو مشخص شد حامل كالای قاچاق از انواع مختلف نوشیدنی خارجی است. سرهنگ دیندارلو بیان کرد: در این دو عملیات ۵ تن و ۱۶۰ كیلوگرم برنج و تعداد ۵۵۶ شیشه و قوطی نوشیدنی،‌۱۰ هزار نخ سیگار، ۲۱ پاكت ۵۰۰ گرمی چای، ۳۷۰ عدد صابون و ۳۶ قوطی كنسرو قاچاق كشف شد.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از باشگاه خبرنگاران، وی با اشاره به توقیف هر دو خودرو و دستگیری دو قاچاقچی كالا در این رابطه و معرفی آنها به مراجع قضایی، گفت: ارزش كالای های مكشوفه بیش از ۲۶۰ میلیون ریال برآورده شده است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین