یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

میزبانی معنوی حوزه سردار مفید از احیاگران شب قدر لارستان

مراسم شب های قدر درمحل حوزه مقاومت سردارشهید نجفعلی مفید (بسیج) لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از  روابط عمومی هیئت رزمندگان اسلام لارستان مراسم شب های…

مراسم شب های قدر درمحل حوزه مقاومت سردارشهید نجفعلی مفید (بسیج) لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از  روابط عمومی هیئت رزمندگان اسلام لارستان مراسم شب های قدر با مداحی مداحان شهرمان در محل شهرقدیم حوزه مقاومت سردار شهید نجفعلی مفید (بسیج) برگزار گردید .

این مراسم، با شکوه خاصی با حضور مسئولین،اقشار مختلف مردم  و بخصوص جمعیت زیادی از جوانان این خطه پهناور در محل حوزه شهید مفید برگزار شد.

در این مراسم ابتدا ، قاریان قرآن کریم این کلام الهی را تلاوت نمودند، سپس مداحان اهل بیت عصمت و طهارت و تمامی شرکت کنندگان  دعای پر فیض جوشن کبیر را زمزمه کردند و سخنرانان حجج اسلام سید محسن وافی و محمد نراقی  هم در خصوص فضیلت های شب قدر سخنرانی نمودند.

در ادامه مناجات حضرت علی (ع) در مسحد کوفه ، دعای ابوحمزه ثمالی  و دعای قرآن توسط مداحان قرائت شد و شرکت کنندگان هم در این مراسم معنوی از درگاه الهی طلب بخشش و مغفرت کردند و به راز ونیازبا خدای خود پرداختند. در این شبها مداحان همچنین مداحان به ذکر مصیبت پرداخته و شب زنده داران هم به سینه زدند و در عزای امام مظلوم حضرت علی(ع) اشک ماتم ریختند.

در پایان نیز از شرکت کنندگان به بصرف سحری پذیرایی به عمل آمد.گفتنی است این مراسم پرشور و معنوی از طرف هیئت رزمندگان اسلام و حوزه مقاومت سردارشهید نجفعلی مفید بسیج لارستان برگزار گردید.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین