شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

رحیمی جایگزین سیاحی در گمرک فارس میشود

 سکینه سیاحی، نخستین مدیرکل زن گمرک ایران، بعد از ۸ سال خدمت تودیع و خداداد رحیمی به عنوان مدیرکل جدید گمرک استان فارس معارفه می‌شود. مدیرکل جدید گمرک استان فارس…

 سکینه سیاحی، نخستین مدیرکل زن گمرک ایران، بعد از ۸ سال خدمت تودیع و خداداد رحیمی به عنوان مدیرکل جدید گمرک استان فارس معارفه می‌شود. مدیرکل جدید گمرک استان فارس هفته آینده معارفه می‌شود و سکینه سیاحی که عنوان نخستین مدیرکل زن گمرک ایران را با خود به همراه دارد بعد از ۸ سال خدمت تودیع می‌شود.

سکینه سیاحی از سال ۸۷ سکان مدیرکلی گمرک استان فارس را بر عهده گرفته است که با توجه به رسیدن به سن بازنشستگی، دوره خدمت وی در گمرک استان فارس پایان می‌یابد.

به گفته روابط عمومی گمرک استان فارس، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل گمرک این استان روز یک‌شنبه برگزار می‌شود و خداداد رحیمی که سابقه مدیرکلی گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه) را در کارنامه خود دارد به عنوان مدیرکل جدید گمرک استان فارس معارفه می‌شود.

منبع: تسنیم

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “رحیمی جایگزین سیاحی در گمرک فارس میشود”

  1. ناشناس گفت:

    خدا حافظ و نگهدار ش باشد ، ایشان یکی از مدیران مجرب و پاکدست گمرک جمهوری اسلامی ایران بود .

  2. عبدالکریم گفت:

    خانم سیاحی نشان داد در جامعه ای که خیلی سخت است پاکدست و سالم بدور از زندگی ذلت بار زیست ایشان صادقانه به کشورش خدمت کرد و عزت اسلامی را نه تنها در کشور بلکه در جهان به رخ کشاند و تبریک به گمرک که جرات کرد اولین زن مدیر را انتخاب کند و برایش چنین افتخار بیافریند درود خداوند به چنین بانوی ایرانی که با عملش دل حضرت فاطمه الزهرا را شاد کرد موفق و سربلند باشید ای بانوی پر افتخار

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین