یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 37 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

تخم مرغ هایی که نجات یافتند/تصاویر

مسابقات هیجانی نجات تخم مرغ که ترکیبی از تمرکز و خلاقیت می باشد به همت  انجمن فارغ التحصیلان سمپاد(گروه اجرایی) در محل ساختمان شماره ۲ دانشکده فنی لارستان برگزار شد….

مسابقات هیجانی نجات تخم مرغ که ترکیبی از تمرکز و خلاقیت می باشد به همت  انجمن فارغ التحصیلان سمپاد(گروه اجرایی) در محل ساختمان شماره ۲ دانشکده فنی لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان در این دوره از مسابقات ۱۸ گروه شامل جمعا ۵۴ نفر با هم به رقابت پرداخته و نفرات برتر مشخص شدند. بر این اساس مسابقه فوق در دو نوبت صبح و عصر برگزار گردید که نوبت صبح این مسابقات  بازی ریاضی و با هدف مشورت و همکاری و نوبت نیز عصر بازی با وسایل (نجات تخم مرغ) با  هدف خلاقیت بین جوانان بوده است. بنا بر این گزارش قبل از هر مسابقه کلاس توجیهی مسابقه نیز برای شرکت کنندگان برگزار شده است.

مسابقه نجات تخم مرغ، در اصل برای به کارگیری خلاقیت های مختلف تدارک یافته است. شرکت کنندگان حین رقابت، یک تخم مرغ در دستگاه ساخته شده قرار می دهند و با پرتاب سازه از ارتفاع معین، سعی می کنند تخم مرغ و سازه را سالم به زمین برسانند . در این مسابقه، هر یک از شرکت کنندگان یک بسته شامل نی، مقوای A3، نایلون فریزری، قیچی، چسب نواری و مایع و حدود چهار متر نخ دریافت می کنند که باید با استفاده از این لوازم، سازه حمل تخم مرغ را طراحی کرده و بسازند.
در پایان از گروه “AMF”با سرگروهی  فیاض نیکخو به عنوان جوان ترین گروه حاضر در مسابقه تقدید شده  و گروه “هاتورن “با سرگروهی میلاد فراست با امتیاز ۸۴۵ مقام اول را کسب کرد.
گزارش تصویری این مسابقات از دریچه دوربین محمد پاسیار با هم می بینیم

2

3

1

5

6

8

9

10

11

12

15

16

18

19

17

13

14

20

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۹:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تخم مرغ هایی که نجات یافتند/تصاویر”

  1. ناشناس گفت:

    به خبرنگارتون بگید حداقل مکانش رو درست بزنه تو فنی و حرفه ای که نبوده……..

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین