یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 41 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

تاکید مدیرکل بر تسریع پروژه باند دوم محور لار- بندرعباس

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان در بازدید از ۱۸ کیلومتر ابتدایی از پروژه دو بانده شدن محور لار- بندرعباس بازدید و بر تسریع اجرای این پروژه تاکید کرد. مهندس…

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان در بازدید از ۱۸ کیلومتر ابتدایی از پروژه دو بانده شدن محور لار- بندرعباس بازدید و بر تسریع اجرای این پروژه تاکید کرد. مهندس محمد رضا باقری فرد  در این بازدید گفت: در سفری که وزیر راه و شهرسازی در خردادماه سال گذشته به لارستان داشت دستور شروع به کار باند دوم محور لار به بندرعباس به طول ۱۸ کیلومتر داده شد.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، وی عرض این جاده (باند دوم) را ۱۱ متر، حجم خاکبرداری را ۱۳۵ هزار متر مکعب و حجم خاکریزی را نیز ۵۰۰ متر مکعب عنوان کرد و افزود: در این محور مهم ۵۶ دستگاه پل ساخته خواهد شد و امیدواریم با بهره برداری از پروژه، شاهد آسان شدن رفت و آمد مردم لارستان و جنوب فارس به استان هرمزگان باشیم.

مهندس باقری فرد با اشاره به اینکه پروژه دو بانده شدن لار به بندرعباس در دو قطعه ی هشت و۱۰ کیلومتری انجام می شود،آغاز عملیات خاکریزی در هشت کیلومتر ابتدایی در روزهای آتیرا اعلام و بیان کرد: در قطعه اول، عملیات احداث ابنیه فنی در حال انجام است و در ۱۰ کیلومتر دوم مسیر نیز تاکنون ۱۰ دستگاه پل احداث شده و عملیات خاکریزی آن نیز در حال انجام است .
مدیر کل راه و شهرسازی لارستان با تأکید بر اولویت محور لار- بندرعباس در برنامه های این اداره کل، به برخی دیگر از ویژگی های این محور اشاره کرد و گفت: در مسیر، یک پل نسبتًا بزرگ به نام «بست فاریاب» وجود دارد که دارای سه دهانه ۱۶ متری است که در حال حاضر عملیات احداث این پل نیز آغاز شده است.

وی همچنین حجم عملیات خاکریزیِ انجام شده در قطعه دوم را ۱۳۰ هزار متر مکعب و حجم خاکبرداری را ۱۱۰ هزار متر مکعب ذکر کرد.

باقری فرد همچنین از مردم این منطقه خواست انتقادات وپیشنهادهای خودرا از طریق پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۴۸۶۶۰۰۱۹۷۱ با اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرستازی لارستان در میان بگذارند.
کل مسیر لار به بندرعباس به عنوان بخشی از جاده ابریشم، بیش از ۲۳۰ کیلومتر طول دارد که ۸۵ کیلومتر آن در حوزه استحفاضی اداره کل راه و شهرسازی لارستان قرار گرفته است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۶:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین