جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

پرداخت بیش از 900 میلیون تومان وام اشتغال‌زایی به مددجویان لارستانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان از پرداخت ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال وام اشتغال‌زایی به مددجویان موردحمایت این نهاد در سال جاری خبر داد. به گزارش میلاد لارستان،…

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان از پرداخت ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال وام اشتغال‌زایی به مددجویان موردحمایت این نهاد در سال جاری خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ دلاور در حاشیه بازدید از کارگاه تولیدی یکی از مددجویان اظهار داشت: توانمندسازی خانواده‌های مورد پوشش، یکی از اهداف مهم کمیته امداد است. وی افزود: کمیته امداد نه‌تنها به اشتغال مددجویان خود اهمیت می‌دهد بلکه پا را از این نیز فراتر نهاده و خواستار تربیت مددجوی کارآفرین است.

مدیر کمیته امداد لارستان تصریح کرد: در سال جاری تعداد ۷۴ مورد وام اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ‌بر ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و به‌صورت قرض‌الحسنه به مددجویان شهرستان لارستان پرداخت‌شده است. دلاور همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی برای پایدارسازی طرح‌های اشتغال و خودکفایی مددجویان را از دیگر برنامه‌ها در حوزه اشتغال کمیته امداد لارستان دانست و اضافه کرد: این کار با هدف احیای فرهنگ کار، تعاون و شورونشاط اجتماعی برای مددجویان برگزار می‌شود که خوشبختانه در چهارماهه ابتدایی سال جاری تعداد ۳۶ نفر از مددجویان در این کلاس‌ها شرکت کرده‌اند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین