شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6
مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان

پرداخت 300 دلار ارز مسافرتی به هر مسافر در فرودگاه لارستان

میلاد لارستان: مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان با بیان اینکه به ازای هر مسافر بالای ۱۲ سال حداکثر ۳۰۰ دلار ارزی مسافرتی در شعبه ارزی این فرودگاه پرداخت می شود، گفت: در مدت ۴ ماه ابتدایی امسال، نزدیک به ۶۰۰ حواله در باجه ارزی فرودگاه لارستان صادر شده است.

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان با بیان اینکه به ازای هر مسافر بالای ۱۲ سال حداکثر ۳۰۰ دلار ارزی مسافرتی در شعبه ارزی این فرودگاه پرداخت می شود، گفت: در مدت ۴ ماه ابتدایی امسال، نزدیک به ۶۰۰ حواله در باجه ارزی فرودگاه لارستان صادر شده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ عنایت الله انصاری فرد با بیان اینکه باجه ارزی فرودگاه بین المللی لارستان در اسفند ماه سال ۹۱ در جهت رفاه حال مسافران با ویزای توریستی افتتاح شد، اظهار داشت: نحوه پرداخت ارز مسافرتی طبق شرایط و مقرارت ارزی، پس از اخذ وجه ریالی از مسافران در شعب سطح شهر و صدور حواله ارزی در گیت خروجی و رویت اصل گذرنامه و اصل حواله، ارز پرداخت می شود.

وی افزود: ارز مسافرتی به ویزاهای زیارتی زیر سه ماه، به ازای هر مسافر بالای ۱۲ سال حداکثر ۳۰۰ دلار و برای یکبار در سال پرداخت می شود.

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان بیان کرد: ارز مسافرتی به مسافران کشورهاری عربستان (بابت حج عمره و تمتع) و عراق (عتبات عالیات) و سوریه تعلق نمی گیرد.

انصاری فرد با بیان اینکه تمامی متقاضیان دریافت ارز مسافرتی می بایست دارای مدارک مورد نیاز مانند گذرنامه معتبر، ویزای معتبر با حداکثر ۶ ماه تاریخ اعتبار، بلیط ممهور به مهر آژانس هواپیمایی، قبض واریزی عوارض خروج از کشور باشند، تصریح کرد: این افراد می توانند با مراجعه به یکی از شعب سطح شهر حواله دریافت ارز در باجه ارزی فرودگاه لارستان را اخذ کنند.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه بین المللی لارستان نخستین شهرستان در کشور است که دارای شعبه ارزی است، ادامه داد: در مدت ۴ ماه ابتدایی امسال، نزدیک به ۶۰۰ حواله در باجه ارزی فرودگاه لارستان صادر شده است.

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان یادآور شد: بیشترین تقاضای دریافت ارز، مربوط به ماههای فروردین، تیر، مرداد، شهریور و اواخر اسفند به دلیل آغاز سفرهای تابستانی و نوروزی است و تعداد پرداخت ارز مسافرتی به طور میانگین به ۴۰۰ فقره حواله در ماه می رسد.

وی با بیان اینکه علاوه بر منطقه لارستان، از شهرستانهای همجوار بخصوص خنج، گراش، لامرد، بستک، بندرلنگه و حتی استان بوشهر از این شعبه ارز دریافت می کنند، خاطر نشان کرد: در باجه ارزی فرودگاه بین المللی لارستان با تمهیدات اندیشیده شده، حداکثر زمان تلف شده مشتری جهت دریافت ارز کمتر از پنج دقیقه است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

5 Responses to “پرداخت 300 دلار ارز مسافرتی به هر مسافر در فرودگاه لارستان”

  1. علوی گفت:

    این فرودگاه بین المللی به غیر از مدیر عامل مثل اینکه کسی را نداره که مصاحبه کنه!!!!با ابن همه دبدبه و کلکبه!

  2. ناشناس گفت:

    درود بر مدیر کل که مرد عمل است

  3. ناشناس گفت:

    از مدیر عامل بالا تر کیه بگذار فعالیت خودشون انجام بدن

  4. مقدادی گفت:

    به فکر افزایش پرواز های خارجی باشید .همه از کمی پرواز لار به دبی شاکی هستند .دیگر فرودگاههای کشور پرواز دارن اما مسافر ندارن .اما فرودگاه لارستان مسافر هست اما هواپیما نیست

  5. مسعود گفت:

    چند روز پیش فرودگاه بودم مسافر ی که از شارجه اومده بود میگفت واقعا متاسفم برای این فرودگاه که با اینهمه مسافر ارزش برای مسافراش قائل نیست و باید مسافران بجای اینکه اتوبوس اونا رو تا سالن ببره باید با پای پیاده بسمت سالن فرودگاه برن اونم تو گرما و شرجی هوا.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین